Kan noen fortelle meg?

Honningblomsten

Forumet er livet
Hvorfor Daniel våkner hver halvtime?[:@] Han er ikke sulten! Han er en smule forkjølet, men han er nesten frisk igjen egentlig.. Bare litt snørrete.
Er det mulig at det er fordi vi har byttet til 8 mnd grøt? At det er mere fiber? Han har ligget å pressa litt den første gangen han våkna..
HMMMM

Kanskje han har fått hard mage av grøten?
Her funket det motsatt å begynne med 8mnd. grøt, sov bedre og litt lengre:) Men Leon våkner ofte når han er tett i nesa, hele tiden tidligere i kveld, helt til vi heva den ene enden litt=)

ORIGINAL: lnie

Her funket det motsatt å begynne med 8mnd. grøt, sov bedre og litt lengre:) Men Leon våkner ofte når han er tett i nesa, hele tiden tidligere i kveld, helt til vi heva den ene enden litt=)

Oki[:)] Det er slitsomt ass! Han våkna i går kveld også.. Hylte skikkelig! Å da lå han også å pressa fælt.
Ja, kanskje det er nesa.. Jeg ga han nesespray i sta. Å da hylte han som om han aldri kom til å tilgi meg[8|] Å så sovnet han igen etter at han hadde fått ei flaske.

ORIGINAL: UnniMoor

ORIGINAL: lnie

Oki[:)] Det er slitsomt ass! Han våkna i går kveld også.. Hylte skikkelig! Å da lå han også å pressa fælt.
Ja, kanskje det er nesa.. Jeg ga han nesespray i sta. Å da hylte han som om han aldri kom til å tilgi meg[8|] Å så sovnet han igen etter at han hadde fått ei flaske.

Hehe, stakar lille.. Her funka ikke nesespray da, bare å heve enden.
Men prøv en annen grøt kanskje, eller er alle like ille..

Kan godt være grøten ja! Kanskje du kan bytte tilbake ei stund, og prøve
igjen med 8 mnds grøt om nåken veker.
Det gjorde vi, og då gikk det greit. Er ikkje alltid magen er klar for å bytte grøt.

Kanskje han er tørst ?
Amalie drikker som oftes om hun våkner på kvelden/natta og da drikker hun mye :p Ikke melk nei, men vann med ett par dråper saft [8D] (hun nekter å drikke reint vann)

Back
Topp