Kan noen fortelle meg *bilde*

[Malin]

Forumet er livet
Hva man bruker denne til??

Guttungen fikk to slike i Joker Bursdagsgaven idag, men jeg aner ikke hva de brukes til.. De er av merket Koziol..

Jøss, merkverdig ting det der [:D]

Aner ikke hva den brukes til.

Koziol er et kult merke, de har fine etasjefat og vannekanner og sånn, men den tingen der har jeg aldri sett [:)][:)]

Hva er forresten Joker bursdagsgave? [;)]

[8D]er ikke slik kaviar rulle a?? sånn att en får ut alt liksom... kansje... 

Jeg hadde en sånn i kjøkkenskuffen en gang..

Hva det var.. husker ikke[8D] Sikkert noe kjempenyttig [:D]

ORIGINAL: Fleur

Koziol er et kult merke, de har fine etasjefat og vannekanner og sånn, men den tingen der har jeg aldri sett [:)][:)]

Haha, da fikk vi oss majonesrullere..[8D]

Ja Koziol har mye kult, masse kult til badet også[:)]

Joker bursdagsgave er noe jeg ramla over på nettet tidligere. Man legger inn navn og bursdag så får man gave når det nermer seg bursdagen. Patrick fikk en bamse i posten i dag fra de, og en lapp som vi leverte inn på Joker.

Da fikk han en 'gympose' med disse kaviar-fiskene, håndkle, armringer, litt snop, ballonger, godteposer til bursdagsfest, sugerør, og noe snop oppi.. Stor stas for han![:D]

Hehe, får melde oss inn vi også da - takk for tipset [:D][:D][:D]

Og majonesrull-holdere er jo aldri å forakte [8D][8D][8D]

http://www.koziol-gluecksfabrik.de/aw/Gluecksfabrik/home/Globale_Artikel/~gh/Produktansicht/Produkt/ROLLMOPS/Produktart/Tubenschl%FCssel/?art=3717709

[8D] Jeg vet dere fant det ut, men måtte google for det [8D]

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: Fleur

du kan medle in ungene så får de gaver fra joker når de har brusdag
åh,det har jeg gjort å,men glemmer alltid å hente gaven[X(] hvor lenge ligger den der før man ikke får den? handler aldri der,siden den ligger ett stykke unna[:-]

de skal ha de liggende... henta mine på Darbu... siden de var tomme i Trondheim. Henta da 2 stk siden jeg ikke fikk henta den i fjor..

Back
Topp