Kan noen fortelle litt om scrapping??

BabyBelly

Forumet er livet
Jeg har lyst til å prøve meg selv, siden jeg elser å holde på med slike ting [:)]
Meeen. Hvordan gjør dere det? Noen som kan vise meg bilder av noen scrappesider og fortelle meg hvordan dere gjorde det?
Bokstaver f.eks. Er det noe dere kjøper, eller "skjærer ut".
Hva er nødvendig "utstyr"? Er tilbehører, bokstaver, blomster og slike ting dyrt?
Noen som vet av scrappebutikk i trondheim eller på nettet?

Ble maaaange spm her nå [:D] Men jeg har liten peiling på dette, så derfor trenger jeg litt informasjon [;)]

Meld deg inn på scrapping.no, der finner du alt av info om scrapping, kortlaging osv. Oversikt over ord/uttrykk, utstyr og butikker[:D]
Har akkurat begynt selv, og det er flotte sider å hente inspirasjon fra!!
Kan bli litt motløs eneste, det er jo så mange kreative sjeler som er så VANVITTIG flinke

Det skal finnes en butikk i Trondheim ja, den heter "Scrap og sånt" og innehaveren er veldig hyggelig[:)]

http://www.scrapogsaant.no/

www.scrapping.no er flott på all info...

scrap og sånn i trondheim har bra utvalg, allefall i nettbutikken=)

du spør om det er dyrt.. hehe...
ja det kan bli veeeeldig dyrt... for etterhvert finner man ut hva man liker og bruke og blir mer kjent med ting, og men blir hekta rett og slett, så da blir det somregel dyrt...

bokstavene lager jeg med min Craft Robo, som er en el. stansemaskin, den er som en skriver, bare med kniv, denne kobles til dataten! ellers finnes det titalls av bokstaver å kjøpe også=)

panduro i fjordgata eller på nettet, pluss at Skattekammeret i Rissa har tatt inn sortement fra Panduro.

Ordning och reda ligger også i jomfrugata
Ikea har også noe som kan brukes til kort og album
Sjekk ut de lokale bokhandlene

Det var mine råd for denne gang[;)]

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

www.scrapping.no er flott på all info...

scrap og sånn i trondheim har bra utvalg, allefall i nettbutikken=)

du spør om det er dyrt.. hehe...
ja det kan bli veeeeldig dyrt... for etterhvert finner man ut hva man liker og bruke og blir mer kjent med ting, og men blir hekta rett og slett, så da blir det somregel dyrt...

bokstavene lager jeg med min Craft Robo, som er en el. stansemaskin, den er som en skriver, bare med kniv, denne kobles til dataten! ellers finnes det titalls av bokstaver å kjøpe også=)

Takk for svar til dere alle [:D]
har kikka litt på scrapping.no nå, og det var det mye nyttig info [:)]

hvor mye koster en slik da?

Back
Topp