Kan noen forklare

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
Oppdaget først nå at det er konkurranse her inne. Om å gjøre å ha flest innlegg ? Har jeg forstått det riktig ? Eller besvare flest (flest poster)... Vel 2500 (!)så jeg et sted. Jeg har 900 ish totalt og spør meg : hvordan er det mulig på en mnd? Hvordan stekker tiden til? Jeg har skrevet i over et år og når dere ikke til leggen engang :p en annen side av saken, er vi ikke her for å drøfte saker som engasjerer oss , gi råd og tips osv? Resulterer ikke dette i at mange skriver bare for å skrive ? Bare lurer :/

Oppdaget først nå at det er konkurranse her inne. Om å gjøre å ha flest innlegg ? Har jeg forstått det riktig ? Eller besvare flest (flest poster)... Vel 2500 (!)så jeg et sted. Jeg har 900 ish totalt og spør meg : hvordan er det mulig på en mnd? Hvordan stekker tiden til? Jeg har skrevet i over et år og når dere ikke til leggen engang :p en annen side av saken, er vi ikke her for å drøfte saker som engasjerer oss , gi råd og tips osv? Resulterer ikke dette i at mange skriver bare for å skrive ? Bare lurer :/
Hvis man får over et visst antall innlegg er man med i trekningen.
Skravler mye på kveldene og sjekker forumet jevnlig gjennom dagen. Blir fort noen innlegg da. Man kan jo gi råd, tips og drøfte saker selv om man skravler om alt annet ved siden av...

Tenkt mye det samme som du nevner, men er jo sånne moro tråder her også, sånne aktivitetstråder osv :) kjekt å fordrive tiden sin med om man ikke har stort annet å gjøre. Jeg har ikke sjanse til å få 2500 innlegg/postet i mnd, så gir opp å være med på den konkurransen selv om premiene er vel verdt det..

Jeg har ikke sjangs på 2500 innlegg jeg heller, men gøy å skravle litt her inne også:)

Hvis man får over et visst antall innlegg er man med i trekningen.
Skravler mye på kveldene og sjekker forumet jevnlig gjennom dagen. Blir fort noen innlegg da. Man kan jo gi råd, tips og drøfte saker selv om man skravler om alt annet ved siden av...
Enig med deg :)

Jeg både diskuerer og skravler jeg, det er en flott gjeng å skravle med her inne synes jeg.

Skulle til å spørre selv ;-) babler i vei her og der, men er ikke i nærheten av 2500 innlegg :-)

Vi har egne skravletråder der det går unna til tider :p

Akkurat denne måneden så er d over 2000 innlegg for å være med i trekningen om bilstol.

Denne måneden er en rolig måned for meg og har snart runda 600 innlegg.

Jeg svarer på spørsmål, kommer med erfaringer og råd og spør om d samme.

I tillegg så er jeg aktiv i skravletråden. De andre her inne blir jo som venninner :)

Har også tenkt på det. Men det er både seriøse og useriøse tråder, så hvis man skal sanke poeng rar man en lek eller skravler litt. Men synes det kommer fornuftige og gode svar om jeg spør om noe seriøst.

Har vært her inne i 6 år og enda ikke skjønt kor man ser kor mye man skriver :P
Ser e på profilen min har e skrevet masse, men havner aldri med på topp-100 lista..

Har vært her inne i 6 år og enda ikke skjønt kor man ser kor mye man skriver :P
Ser e på profilen min har e skrevet masse, men havner aldri med på topp-100 lista..

I hovedinnlegget på konkurransetråden er d link til topp 100-listen.

Klarer ikke å komme i nærheten har jo noe annet å gjøre enn å glo på skjermen:)

Jeg både skravler og diskuterer samt svarer på tråder med spørsmål. Jeg skravlet ikke før og da lå jeg langt unna 1000 innlegg.
1500 syns jeg faktisk er litt slitsomt, og nå skal jeg prøvd på 2000, haha. Blir nok med bare denne ene gangen. Ellers vil jeg sikkert prøve på 1500 de neste månedene, kommer an på kriteriene til konkurransen, men orker ikke stresse slik at det blir sånn at jeg føler jeg MÅ skravle her inne om kvelden fordi jeg ikke har vært noe særlig på dagtid. Jeg har tross alt familie og hus. :P Babyverden er ikke akkurat førsteprioritet.

Det er koselig å skravle, da. Litt fliring innimellom da det blir litt tøys også. :D

Last edited:
Jeg syns jeg skriver mye, men jeg er nok laaaangt unna 2000 innlegg :p fatter ikke hvordan folk får til så mange innlegg :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen taster raskere enn andre;)
Hvis jeg som er rene amatøren skriver fire innlegg så har andre skrevet åtte:p

Helt klart men kjenner jo jeg går i metning om jeg skal si det samme som 20 stk før meg, og gidder ikke å skrive Sign hele tiden

Back
Topp