Kan noen forklare meg

PåAnIgjen <3

koser meg med BV
Sommerfuglene <3
Hvorfor samme person står oppført på flere plasser på lista over hvem som har mest innlegg og hvor mange man har?
De fleste av de på toppen står oppført på to plasser, hvorfor det? :)

Last edited:
Hmm, hvilken liste? :) (er jeg grønn nå?) :P

Formulerte meg kanskje litt feil. Mener lista over hvem som har skrevet mest på forumet, som brukes i konkurransene :)

Har ikke sett på de listene jeg, så kan dessverre ikke svare deg :/ Men håper noen andre kan! :) For det hørtes jo rart ut at noen står to ganger!

Har ikke sett på de listene jeg, så kan dessverre ikke svare deg :/ Men håper noen andre kan! :) For det hørtes jo rart ut at noen står to ganger!

jeg aner ikke hvilke lister det er snakk om , men jeg kan jo svare i tråden din fordi om. for jeg ble nysgjerrig på hva det er snakk om... ;)

Hvorfor samme person står oppført på flere plasser på lista over hvem som har mest innlegg og hvor mange man har?
De fleste av de på toppen står oppført på to plasser, hvorfor det? :)
Hei,

det hender dessverre at liten henger seg. Forhåpentligvis retter det seg opp ved neste oppdatering :)

OBS.

Hun snakker om denne listen: http://forum.babyverden.no/top-users/165

Den viser hvilke brukere som er mest aktive her på forumet. Hvis man skriver seg inn på denne listen er man hver måned med i trekningen om premier. Denne måneden har vi også noen ekstra flotte premier som trekkes blant de som har skravlet seg inn på de 20 øverste plassene. (Stelleveske verdi 2000 kr og gavekort på 1500 kr fra jollyroom.no)

Gå inn på medlemmer på øverste linje og trykk videre inn på topp 100 denne mnd.
Så ser dere hva jeg mener ;)

Når skjer det da? Lista er jo da helt feil i forhold til hvem som er på topp 20 når det er de samme 10 som ligger der.

Du må bare bla litt ekstra langt ned, de ligger i riktig rekkefølge selv om de står dobbelt.

Tror neste oppdatering blir rundt kl.12.00. :-)

Back
Topp