Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tjukkaaa
Ja sant... nei jeg har ofte kjøpte hermetisk fra first price - ser liksom ikke store forsjkellen på hermetiske tomater når jeg uansett skal blande dem med masse kraft og krydder osv...
Men så kjøpte jeg first price kjøttdeig i dag for første gang fordi de var de eneste som hadde stor nok pakning. Syntes lasagnen min smakte rart og kom ikke til bunns i hvor problemet lå.... Derfor jeg lurte. Men så kan det være helt tilfeldig fordi jeg har slitt med å få riktig smak før også[8D]
ORIGINAL: Tjukkaaa
Ja sant... nei jeg har ofte kjøpte hermetisk fra first price - ser liksom ikke store forsjkellen på hermetiske tomater når jeg uansett skal blande dem med masse kraft og krydder osv...
Men så kjøpte jeg first price kjøttdeig i dag for første gang fordi de var de eneste som hadde stor nok pakning. Syntes lasagnen min smakte rart og kom ikke til bunns i hvor problemet lå.... Derfor jeg lurte. Men så kan det være helt tilfeldig fordi jeg har slitt med å få riktig smak før også[8D]
ORIGINAL: Lene1986
Sånn som firstprice kylling filet er den samme som prior sin. [;)] Er bare det at oppi firstprice sin pakke varierer filetene i størrelsen noe enormt, mens oppi prior sin er alle så si like store [;)][:D]
Men må si at jeg ikke er noe first price liker. [8D] Spiser kyllingfiletene liksom. Men tror ikke det er så stor forskjell på smaken på det og det andre.