Kan noen forklare meg det trikset med strikk på buksa??

~StRaToS~

Forumet er livet
Har jo noen bukser jeg kan bruke som ikke er mamma
bukser, men jeg får ikke til å kneppe igjen knappen.
Det var noen som nevnte noe med et strikk slik at man kunne lage mammabukse...

teach me please!!

Feste strikken "gjennom seg selv" i knappehullet, og så bruke den for å kneppe buksa istedet for hullet [:)]
(gad jeg er dårlig til å forklare...)

Ok men vises ikke det veldig mye da?
Det er vel slik at jeg må ha såpass lang genser så jeg kan dekke over strikket..

Ja du må ha en litt lang overdel.. Er det eneste strikk-tipset jeg kommer på [:)]

Jepp må ha en litt lang genser.Jeg legger  på meg på hoftene også , og det styggeste jeg vet er når det "henger" over buksekanten, hvis du skjønner?
Men nå gjør det det på meg uansett hva jeg gjør[:'(] har valget mellom det, eller bukser som ikke klemmer i livet men er for store i lårene.. Skal ikke være lett!

Det er sant det...
Det som er så bra med mammabukser er at de ikke presser over livet slik at flesket
henger ut.
Får nesten bare se om trikset er noe for meg.
Kanskje jeg bare ser feit ut istedenfor gravid

Det var genialt!
Har aldri sett det før!

Kjøp en mammabukse med sånn mage som går helt opp over magen. Da blir magen mye finere. Tro du meg.

ORIGINAL: FjerneErna

Ellers kan du kjøpe sånne; http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=742_965&products_id=2293

jeg har de, men bruker fremdeles bare strikk, syns det er mye bedre  - iallefall foreløbig[8|][:)]

jeg har en litt stor strikk, tar den i knappen - gjennom knappehullet - videre på knappen igjen [:)]

vises ja, men du dekker glatt over det med et belte eller en topp - får kjøpt ensfarga topper på jc o.l., som er gode og lange - og som du kan bruke under vanlige t-skjorter/gensrer [:)]

dette er helt genial løsning for meg, mye bedre i magen enn mammabuksene jeg prøvde i fjor!!![:D]
jeg kommer til å kjøpe vanlige dongeribukser etterhvert som lårene vokser... - ikke mammabukser denne gang [:)]

Back
Topp