Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fra i dag. JM sa spira er rundt 9mm tilsvarende ca 7+6. jeg er 7+2 ut i fra menstermin.

Fra i dag. JM sa spira er rundt 9mm tilsvarende ca 7+6. jeg er 7+2 ut i fra menstermin.

Oi! Min var 9,5mm, fikk beskjed om at det var 7+1 da jeg var på TUL![]()
Lurer fælt på hvordan de fastsetter disse ukene. Jeg ble målt to ganger: 0,99 cm og 1,07 cm som ifølge JM tilsvarte 7+1. Interessant samme størrelse tilsvarer 7+6 for din JM.![]()

Jeg har ingen anelse. Var derfor jeg slang på hvilken dag jeg er ifølge menstermin, for jeg vet at det går jo litt frem og tilbake på ulike målinger og estimeringer.
Velger å tenke at mm og dager +/- kan tas med en klype salt når det er så tidlig.
Hovedsaklig er jeg bare lykkelig for å fått bekreftet at spira er i livmor og at det er hjerteaktivitet.![]()

Jeg har ingen anelse. Var derfor jeg slang på hvilken dag jeg er ifølge menstermin, for jeg vet at det går jo litt frem og tilbake på ulike målinger og estimeringer.
Velger å tenke at mm og dager +/- kan tas med en klype salt når det er så tidlig.
Hovedsaklig er jeg bare lykkelig for å fått bekreftet at spira er i livmor og at det er hjerteaktivitet.![]()
Det er sant det du sier. Det viktigste er å få bekreftet plassering og hjerteaktivitet. Gratulerer så mye med spira![]()

Ja, jeg ser den.Selvfølgelig det viktigsteBle bare litt nysgjerrig på at de regner så forskjellig fra sted til sted!