Kan noen betrygge meg?

Phis

Gift med forumet
Februarlykke 2022❄️
Junibollene 2023
Hei, nydelige damer!

Jeg er gravid igjen og har èn tidlig SA(5+2) og en MA(9+3, embryo 6+3) bak meg og det stresser meg MAX at jeg ikke kjenner noe særlig til at jeg er gravid. Var i fin form i forrige(MA), men da hadde jeg i det minste ømme pupper.. Er nå 5+3 og livredd. Har så lyst at kvalme eller noe bare skal kastes på meg.

Så, er det noen her som har gått gjennom et svangerskap med lite til ingen symptomer og det har gått bra?

Forrige svangerskap hadde jeg i grunn ingen symptomer før mye senere i svangerskapet. Ble en fin liten gutt av det! Og denne gang kom ikke kvalmen før sent i uke 6, så det kan hende den er rett rundt hjørnet for din del :) MEN det er også vanlig å ikke ha noen som helst symptomer, har hørt om mange her inne som har opplevd det :)

Forrige svangerskap hadde jeg i grunn ingen symptomer før mye senere i svangerskapet. Ble en fin liten gutt av det! Og denne gang kom ikke kvalmen før sent i uke 6, så det kan hende den er rett rundt hjørnet for din del :) MEN det er også vanlig å ikke ha noen som helst symptomer, har hørt om mange her inne som har opplevd det :)

Tusen takk, snille du<3

Hadde få symptomer før uke 8 med sønnen min :)

Har hatt flere svangerskap hvor jeg ikke har hatt noen tegn på å være gravid før senere.

Sniker fra august.. dette svangerskapet er faktisk det eneste Hvor jeg har hatt symptomer allerede fra uke 3-4 faktisk.

Tredje svangerskap og med tanke på kvalme og typiske symptomer på på graviditet hadde jeg aldri forstått det før langt uti. Litt små uggen men aldri sikkelig kvalmen, spydd kansje 5 ganger på tre svangerskap på de 12 første ukene så det kunne jeg klart å forklart bort.

puppene har aldri blitt super ømme kansje litt en bitteliten stund men ikke over tid. Så jeg har leitet med lupe etter tegn, to friske barn og siste kommer om 10 dager...

Så ja det kan gå godt men etter å ha mistet er du mer nervøs enn ellers...

Hei, nydelige damer!

Jeg er gravid igjen og har èn tidlig SA(5+2) og en MA(9+3, embryo 6+3) bak meg og det stresser meg MAX at jeg ikke kjenner noe særlig til at jeg er gravid. Var i fin form i forrige(MA), men da hadde jeg i det minste ømme pupper.. Er nå 5+3 og livredd. Har så lyst at kvalme eller noe bare skal kastes på meg.

Så, er det noen her som har gått gjennom et svangerskap med lite til ingen symptomer og det har gått bra?

Er der selv nå. Livredd for ny MA. Kjenner lite til at jeg er gravid. 8 + 3 i dag. Jeg skulle ha kjent noe.

Hei, nydelige damer!

De fleste jeg kjenner, inkludert meg selv, har ikke blitt kvalme før i uke 6-7. Jeg hadde også mye mensmurringer da jeg var gravid og var sikker på at jeg skulle miste igjen, men gikk heldigvis fint det andre svangerskapet ❤️ Vet at det er skikkelig skummelt når man har opplevd å miste. Krysser fingrene for at det er terminspire for deg ☺️

De fleste jeg kjenner, inkludert meg selv, har ikke blitt kvalme før i uke 6-7. Jeg hadde også mye mensmurringer da jeg var gravid og var sikker på at jeg skulle miste igjen, men gikk heldigvis fint det andre svangerskapet ❤️ Vet at det er skikkelig skummelt når man har opplevd å miste. Krysser fingrene for at det er terminspire for deg ☺️

Åååå, tusen takk for svar<3

Hei, nydelige damer!

Har ikke vært gjennom et helt svangerskap enda, men er i uke 19. Hadde ingen symptomer før de kom kastet på i uke 6, så kan hende det bare er tidlig enda.

Jeg har to svangerskap bak meg uten symptomer. Litt småuggen, men godt mulig jeg ikke hadde reagert på det hvis jeg ikke hadde visst at jeg var gravid. Krysser fingrene for terminspire for deg:Heartred

Her kom ikke symptomene før 6+2

Jeg har ikke hatt så mye symptomer tidlig med min graviditet. Husker jeg venta og håpa på kvalmen for da kunne jeg roe meg husker jeg at jeg tenkte. Er nå straks 29 uker med en fin liten gutt i magen:Heartblue

Jeg har 3 friske barn og venter mitt fjerde. Dette er første gang jeg har hatt symptomer før uke 7+0.

Jeg hadde så og si ingen symptomer, hadde vel en dag med kvalme:joyful: ble selvfølgelig fortere sliten/trøtt, sovna mens jeg satt på i bil for første gang på 10 år:hilarious:

Back
Topp