Kan noen berolige meg?

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Fikk første positiv test 12 dpo om kvelden.
Dum som jeg er tok jeg en ny morgentest 1,5 døgn senere (1 dag IKM) og dette bare ga meg bekymringer da jeg syns streken er nesten umulig å se... Svakere enn før. Skal se om jeg finner tålmodighet til å vente og teste om 2 dager. Merker at jeg bare går rundt og sjekker om det ikke er noe blod i truser. Sikkert tidligere erfaring med en SA som spiller inn nå.

Er 4+0 i dag.
 
Har du bilde av testene? Kan bare være dårlig fargestoff i den ene...
 
Fikk første positiv test 12 dpo om kvelden.
Dum som jeg er tok jeg en ny morgentest 1,5 døgn senere (1 dag IKM) og dette bare ga meg bekymringer da jeg syns streken er nesten umulig å se... Svakere enn før. Skal se om jeg finner tålmodighet til å vente og teste om 2 dager. Merker at jeg bare går rundt og sjekker om det ikke er noe blod i truser. Sikkert tidligere erfaring med en SA som spiller inn nå.

Er 4+0 i dag.

Ta det helt med ro! Jeg har tatt tester og målt hcg i blod med to dagers mellomrom. Hcg mer enn doblet seg, men siste test med doblet hcg-mengde hadde svakere strek. Testene har varierende mengde fargestoff og kan ha ulik sensitivitet og de er ikke beregnet til å fange opp slike små økninger som det er i begynnelsen.
 
Jeg har mange tester ligende, så dermed har jeg testet litt etter jeg fikk pos[emoji106] mine tester er mye svakere om morgenen enn på ettermiddagen! Jeg kjenner jeg også stresser litt med det, siden det føles som mensen er på vei hele tiden[emoji19]
 
Jeg har mange tester ligende, så dermed har jeg testet litt etter jeg fikk pos[emoji106] mine tester er mye svakere om morgenen enn på ettermiddagen! Jeg kjenner jeg også stresser litt med det, siden det føles som mensen er på vei hele tiden[emoji19]

Følelsen av at mensen er på vei er like mye et graviditetssymptom som alt annet, så du må bare slappe av :)
 
Back
Topp