Kan noen berolige meg...?

Maanestråle

Gift med forumet
Og si at mensmurringer er helt normalt...? Skjønner ikke hvorfor jeg er så mye mer bekymret denne gangen i forhold til sist. Da tenkte jeg ikke på at det kunne gå galt en gang, nå går jeg og kjenner etter hele tiden på symptomer... Blir gal!

Det er helt normalt... Ikke bekymre deg så mye:)

det er jo helt normalt jo.... Ikke tenk så mye på det, lev livet normalt ;) Klem !! :)

Jeg forstår ikke hvorfor jeg skal bekymre meg så mye denne gangen... Men det er da normalt at det murrer og stikker litt...? Jaja, trøste meg med at disse tankene forsvinner sikkert etter de magiske 12 ;)

veit ikkje om dette hjelper, men kanskje grunnen til at du er meir bekymret no er at du har en liten fra før og veit hva du kan miste..

Håper det går bra me deg=)

Det kunne høres litt logisk ut ja :) Pluss at jeg hadde en hasteoperasjon for noen uker siden hvor de trodde det var exu. Stakars lille spire, ble jo litt påkjenning da, men har vært til ul etterpå så alt skal jo være bra :)

Det er helt normalt med murringer og stikkinger :) Prøv å slapp av (lett for meg å si som stadig er drittbekymret :p)

Heia... Er i akkurat samme situasjon som deg. Har i 2 dager nå hatt ganske kraftige mensmurringer, har ikke kjent noe tidligere. Og jeg bekymrer vettet av meg. Tok kontakt med jm i dag, og hun likte ikke mensmurringene mine. Fikk tatt UL som viste intakt foster med bankende hjerte, men jeg skal observere murringene og se etter blødning... Så foreløbig er det bare å vente å se... Det kan være noe som skjer eller det kan være vekst i livmoren...

Stikker her også. Husker ikke at det var slik sist. Kjenner det spesielt i venstre side ned mot skambenet. Kommer og går. Ut i fra det jeg har lest, er det helt normalt og bekymrer meg ikke noe over det. Det er mye som skal strekkes og tøyes inni oss nå. Blir heller beroliget med at det faktisk skjer noe inni der. Har lite symptomer på graviditeten, så det er veldig greit å få en påminnelse innimellom

Jeg er også mye mer bekymret denne gangen... Men det er helt normalt

Kjenner man mye blir man bekymret og kjenner man lite blir man bekymret. Er vel bare morsinnstinktet som slår til :-) Og jeg kjenner også at jeg egentlig er mer bekymret denne gangen, og vil også tro at det er fordi man vet hva for et fantastisk vesen en liten spire blir til. Krysser fingrene og satser på at alt går bra! :)

Jeg er også mye mer bekymra nå enn første gang jeg var gravid.

Her murrer det mye nederst i ryggen/rompa (tror kanskje det kan være hormoner som "løser opp bekkenet"??). I livmora sprenger det liksom litt, som om den utvider seg. Har av og til no ala eggløsningsmerter i sidene også... Husker ikke om jeg hadde sånn sist jeg var gravid men...

Ting vokser og strekkes, noen merker det bedre enn andre... Så det er normalt med litt murringer.

Back
Topp