Kan noen anbefale privatklinikker?

Lano

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen :)

Hvilke er de beste privatklinikkene både innenfor og utenfor Norge?

Tusen takk !

hei... er ikke privat jeg..
men jeg har hørt litt av hvert av alle...tror de er flinke mange plasser og alle personer er forskjellige..
men haugesund har vel en privat klinikk? (rundt der)de er veldig snille der har jeg hørt...
i danmark har jeg og noen jeg kjenner som har dratt...

Vi går privat og vi bruker medicus i trondheim :-D veldig fornøyd med de :-D de er der for deg og ikke omvendt! Jeg opplevde av copenhagen ferilitets klinikk ikke brydde seg og jeg hadde en dårlig erfaring derfra!! :-(:-(

Sent from my Transformer Prime TF201 using BV Forum mobile app

Jeg kan ikke annet enn å anbefale Klinikk Hausken, er kjempefornøyd med de!
Skal forhåpentligvis i gang med forsøk nr. 2 nå før sommerferien, fryseforsøk.
Vet ikke hvor du holder til, men kan virkelig anbefale Hausken, som ligger i Haugesund :) Har bare positivt å si om klinikken. :-D

Jeg kan også anbefale klinikk hausken :) kjempe kjekke folk og god service

Ivf klinikken Oslo fikk jo meg gravid etter to negative på riksen, så flinke er de (selv om jeg likevel har et litt negativt inntrykk pga endte med ganske alvorlig ohss og fikk dårlig oppfølging rundt dette).

Tusen takk for tips :) Det finnes nok ikke noe fasit, men er likevel interessant å se hva dere anbefaler :)

Brukte Dansk fertilitetsklinik og har bare supergode erfaringer med dem! Ikke ett vondt ord å si og hadde en veldig god oppfølgning, både før forsøksperioden startet og underveis. :)

Vi går privat og vi bruker medicus i trondheim :-D veldig fornøyd med de :-D de er der for deg og ikke omvendt! Jeg opplevde av copenhagen ferilitets klinikk ikke brydde seg og jeg hadde en dårlig erfaring derfra!! :-:)-(

Ja,fy søren! Jeg kontakta CFC først,jeg fikk ingen ordentlige svar,de skulle sende meg papirer på mail-de kom ikke,men jeg fikk resept og noen andre papierer til ei i nord-Norge... Konfidensielle papirer... Og så økte de prisene noe vanvittig,og jeg fikk nærmest kjeft når jeg spurte om hvorfor.... Jeg fant en ny klinikk riiiiiiiimelig raskt for å si det sånn....

Ja,fy søren! Jeg kontakta CFC først,jeg fikk ingen ordentlige svar,de skulle sende meg papirer på mail-de kom ikke,men jeg fikk resept og noen andre papierer til ei i nord-Norge... Konfidensielle papirer... Og så økte de prisene noe vanvittig,og jeg fikk nærmest kjeft når jeg spurte om hvorfor.... Jeg fant en ny klinikk riiiiiiiimelig raskt for å si det sånn....
Veldig spesiellt!!!

Kan virkelig anbefale Klinikk Hausken i Haugesund.. Mine to barn på 3 (i juli) og 12 uker er laget der.. Kjempe god oppfølging under og etter forsøkene. Alle folkene som jobber der er kjempe hyggelig. Og de tar seg god tid til oss som er pasienter.

Kan anbefala klinikk Hausken i Hgs eg og og klinikk Maigaard i Århus, Dk. Har hatt forsøk hos dei begge. Og takka vera at Hausken ikkje gav meg opp er eg no gravid etter å ha brukt opp siste fryseegga eg hadde der:)

Back
Topp