Kan noen anbefale meg et hotell i alanya

tobarnsmor 2012

Elsker forumet
Som er veldig barnevennlig og som ligger nære kleopatra stranda :)) skal isåfallreise med en 5åring og en på 2mnd så greit å ha gå avstand til by og Strand samt barnevennlig hotell

Tac Premier! Kjempe bra familie hotell! God og barnevennlig mat, rent og pent! Så med herlig spa avdeling for mor ;)

alaadin beach hotel syns jeg det var fint på=)  ligger helt på kleopatra stranda, og det er et lite basseng der.  Ikke suuper barnevennlig, men går fint at å bo der med barn=)

VenterNummer2<3> skrev:
Tac Premier! Kjempe bra familie hotell! God og barnevennlig mat, rent og pent! Så med herlig spa avdeling for mor ;)

Skal se om jeg finner :) ligger det sentralt?

VenterNummer2<3> skrev:

Det var ganske billig reise med solfaktor med det hotellet. Men hva er forskjellen på dobbeltrom og familierom? Familierom er jo 4000kr mer i pris

Elsker Pascha Bay jeg, men det ligger litt utenfor byen.... Vi var der da Benjamin var 6 mnd, og det var fantastisk!

Nullenusken skrev:
Elsker Pascha Bay jeg, men det ligger litt utenfor byen.... Vi var der da Benjamin var 6 mnd, og det var fantastisk!

Det hotellet så jeg på istad.. Hadde dere all inclusiv? Og hvordan er det utenfor hotellet? Strand, shopping, spisesteder??

Back
Topp