Kan noen anbefale meg en god ...

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Bodylotion?

Samboern og jeg har plutselig blitt så tørr etter å ha tatt i bruk en ''mild'' kroppsvasksåpe fra LOcctiane. Helt utørka på skuldre og armer.. Aldri slitt med det før så nå trenger vi en god bodylotion.

Helst en med mild og ren lukt, orker ikke de ''kokosstinkerne'' fra bodyshop når jeg er gravid :P
Helst uten mye parfyme og fint hvis den ikke er alt for fet.

Den fra a derma er jo veldig god. Uten parfyme....

Bruker selv bioterm men syns den er litt klissete. Blir nå den allikevel for jeg orker ikke å kjøpe ny :-P

Liker Kihls bodybutter eller den hvite flaska fra Biotherme.

Jeg vil anbefale nisim! De er 100% naturlig, ikke tilsatt parfyme og lukter allikevel kjempegodt! Alle produktene til Nisim er klinisk dokumentert og kan derfor fåes i apotek. I frisørsalongen hvor jeg jobber fører vi også dette merket, med stort hell.

Har selv brukt både shampoo, bodywash og body lotion fra nisim og det er helt fantastisk! :) body lotionen kan man og bruke om man er blitt solbrent! :) virkelig et flott produkt, så se om du finner det.
Kan virke "for godt til å være sant" men det er det faktisk ikke. Google det for andre referanser :)

Jeg bruker en kakaokremgreie jeg fikk til jul, tror den inneholder parfyme, men jeg har veldig sart hud og tåler den helt fint :)

Den hvite "krukka" boksen fra Elisabeth Arden!
Huden blir helt babymyk :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp