Kan noen anbefale meg ei god gravidbukse?

Eppie

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Har to stykker nå, en jeans fra HM og en stoffbukse fra mamalicious. Begge to med sånn ekstra bånd/stoff over magen. De buksene er for så vidt helt greie, men jeg sliter spesielt på kveld med at det strammer nederst (der ekstrastoffet starter) så det ender ofte med at jeg tar på meg en kosebukse i stedet på kveldstid. Går en del med skjørt og kjoler også, men innser at jeg trenger mer enn 2 gravidbukser å velge mellom.. Men det må jo finnes gravidbukser som er gode å gå med også?

Har to stykker nå, en jeans fra HM og en stoffbukse fra mamalicious. Begge to med sånn ekstra bånd/stoff over magen. De buksene er for så vidt helt greie, men jeg sliter spesielt på kveld med at det strammer nederst (der ekstrastoffet starter) så det ender ofte med at jeg tar på meg en kosebukse i stedet på kveldstid. Går en del med skjørt og kjoler også, men innser at jeg trenger mer enn 2 gravidbukser å velge mellom.. Men det må jo finnes gravidbukser som er gode å gå med også?
Jeg har denne fra zalando
Ny favoritt #zalandostyle
https://www.zalando.no/mamalicious-mlmya-pants-bukse-black-m6429b07z-q11.html

Synes den er pen og veldig behagelig! Blir nok litt som en tights, men ser mer ut som bukse enn vanlig tights

Fin tråd! Følger denne. Jeg har ingen gravidbukser ennå, så er nødt til å kjøpe meg noen nå som det blir kaldere. Har kun én bukse som passer nå — en som vanligvis er vid og baggy og nå sitter stramt. Kan vel kanskje ikke bare bruke kjoler hele høsten/vinteren.

Synes de hadde bra utvalg på zalando. Endte med å bestille en del bukser i ulike størrelser og sende tilbake de jeg ikke likte. Skal se om jeg ikke kan finne ut hvilke. Kjøpte også t-skjorter og genser som jeg elsker I tillegg har jeg bestilt en turbukse på Stormberg som er helt gull :happy:

De gravidbuksene jeg har prøvd/kjøpt tidligere har jeg slitt med at de ikke holder seg oppe på hoftene, siger bare ned. Det er vel der de må sitte godt skal de holde seg oppe? Sikkert noe med passformen på de jeg har prøvd, jeg sliter generelt med bukser med veldig store hofter. Hittil klarer jeg meg med vanlige klær men må snart finne en løsning på hva jeg skal ha på beina :hilarious: Sist graviditet ble det mye gravidstrømpebukse under skjørt eller kosebukser med strikken over magen.

Jeg har kjøpt en tights, som jeg syns er veldig god.

Den har sånn deilig f^or inni, liksom litt fleece aktig. Tenker blir veldig deilig til høsten! Litt små i str kanskje, så ville kanskje gått opp en str. Men rimelig, kun kr 171.

Kan noen anbefale en god myk behagelig bh? For eeektra store pupper for er veldig ømme, som ikke strammer noe sted, ihvertfall ikke rundt ryggen/brystet, og som kommer i store str, da jeg har blitt ganske stor?

Jeg har kjøpt en tights, som jeg syns er veldig god.

Den har sånn deilig f^or inni, liksom litt fleece aktig. Tenker blir veldig deilig til høsten! Litt små i str kanskje, så ville kanskje gått opp en str. Men rimelig, kun kr 171.
Jeg er generelt ikke så glad i å bruke tights (bortsett fra til trening), men skal sjekke ut tipset ditt! :) Takk!
Synes de hadde bra utvalg på zalando. Endte med å bestille en del bukser i ulike størrelser og sende tilbake de jeg ikke likte. Skal se om jeg ikke kan finne ut hvilke. Kjøpte også t-skjorter og genser som jeg elsker I tillegg har jeg bestilt en turbukse på Stormberg som er helt gull :happy:
Takk for tips! Jeg har også Stormberg turbuksen og elsker den!! Har også en bestilling klar i handlekurven både på Zalando og mamalicious/veromoda! Bruker å ha det liggende der ei stund før jeg får somlet meg til å sende bestillingen :p

Jeg er generelt ikke så glad i å bruke tights (bortsett fra til trening), men skal sjekke ut tipset ditt! :) Takk!

Takk for tips! Jeg har også Stormberg turbuksen og elsker den!! Har også en bestilling klar i handlekurven både på Zalando og mamalicious/veromoda! Bruker å ha det liggende der ei stund før jeg får somlet meg til å sende bestillingen :p
Hvordan er den turbuksen i str? Liten eller stor eller passe?

Hvordan er den turbuksen i str? Liten eller stor eller passe?
Stor i størrelsen synes jeg. Bestilte både M og L for ligger gjerne litt mellom der, men L ble alt for stor for meg. M er helt nydelig å ha på seg, brukte den mye på fjellet i sommer. Gleder meg til det blir litt kjøligere for jeg har litt lite gravidsommertøy :happy:

Back
Topp