Kan navelen ta skade?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
lillemann har fått enn uvane i det siste.
Han koser navelen hele tiden, blir helt desperat om vi har på body og han ikke kommer til[8D]
Samme gjelder pysjen. Han knikker på navelen hele tiden. Redd den skal bli øm og sår til slutt jeg da.
Etter han fylte to år så har han blitt avhngig av så mye rart, teppe, pute, bamsen, sutten og nå navelen.
Tror dere navelen tåler kos hele tiden? Herregud føler meg så dum som spør, men jeg vet at min hud hadde ikke tålt dette tror jeg.
Og hvordan legge av disse uvanene da?

tror ikke den tar skade av det.
men kanskje smøre med en mild fin krem i ny og ne kanskje?

vet ikke, men dytter for deg [:)]

tviler på det tar noe skade, er jo bare å følge med om det blir sårt når han piller så mye [8D]

Jeg fikk "dilla" på å lage vakuum i navelen min, her for et par år siden! Var så gøy, fordi jeg hadde gått ned 30 kilo, og hadde da litt slapsehud, så jeg fikk til å lage en ganske så artig vakuumlyd fra navelen! [:D] (jeg er ganske normal sånn mentalt altså..)
MEN da fikk jeg hvertfall plutselig et sår i navelen, akkurat som jeg hadde "slitt" vekk litt hud.. Dette ble betent, og jeg måtte få salve av legen.. [&o]
Etter det har jeg nesten ikke lagd vakuum mer, selvom jeg måtte prøve nå, siden jeg har fått tilbake slafsemagan etter fødselen! [8D] Jeg fikk det til!

Men ække sikkert din sønn er like "plaga" som meg.. [8|][:)]

Takk for sytt og takk for tips!
Smøre litt krem på den iblandt kan jeg jo gjøre[:D]

ORIGINAL: WishMeLuck

Jeg fikk "dilla" på å lage vakuum i navelen min, her for et par år siden! Var så gøy, fordi jeg hadde gått ned 30 kilo, og hadde da litt slapsehud, så jeg fikk til å lage en ganske så artig vakuumlyd fra navelen! [:D] (jeg er ganske normal sånn mentalt altså..)
MEN da fikk jeg hvertfall plutselig et sår i navelen, akkurat som jeg hadde "slitt" vekk litt hud.. Dette ble betent, og jeg måtte få salve av legen.. [&o]
Etter det har jeg nesten ikke lagd vakuum mer, selvom jeg måtte prøve nå, siden jeg har fått tilbake slafsemagan etter fødselen! [8D] Jeg fikk det til!

Men ække sikkert din sønn er like "plaga" som meg.. [8|][:)]

Synes jeg ser dette her altså, men han lager ikke vakum lyder, men ellers vill jeg si han er like plaget[8D]

Back
Topp