Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært på OUS ifm IVF, og der har det vært veldig strengt, desverre. Ingen har kommet inn uten avtale, har det virket som. Kan jo ha blitt mykt litt opp nå, men jeg vil anbefale deg å kontakte dem på forhånd.Jeg lurer på det samme. OUS sine nettsider er helt vanvittig kryptiske. Nå åpner de opp for mer besøk fra onsdag av, men jeg finner ingenting om ledsagere.
Vi er også IVF pasienter på Riksen. Men jeg ringer de noen dager før avtalen for å sjekke.Jeg har vært på OUS ifm IVF, og der har det vært veldig strengt, desverre. Ingen har kommet inn uten avtale, har det virket som. Kan jo ha blitt mykt litt opp nå, men jeg vil anbefale deg å kontakte dem på forhånd.
Skal til TUL på privatklinikk om 10 dager. Tror dere mannen min kan bli med inn? På sykehusene er det jo veldig strengt. Er det samme regler privat, tro?
Jeg skal på tul neste uke å der stod det i mld at partner ikke får være med.
Kjipt! Da er det tydeligvis litt forskjellig praksis ute og går. Min mann er jo minst like spent som meg, og uansett om det er gode eller dårlige nyheter, vil jeg gjerne ha han med. Jeg får ringe klinikken.Jeg skal på tul neste uke å der stod det i mld at partner ikke får være med.
Ja det er sikkert det luresteKjipt! Da er det tydeligvis litt forskjellig praksis ute og går. Min mann er jo minst like spent som meg, og uansett om det er gode eller dårlige nyheter, vil jeg gjerne ha han med. Jeg får ringe klinikken.
Har du ringt å hørt? Jeg skal i uke 12 og på mld jeg fikk stod det også at partner ikke får være med, men da jeg snakket med dem på tlf fikk jeg beskjed om å se bort fra det for det var en standardmelding, og det gjaldt ikke ulJeg skal på tul neste uke å der stod det i mld at partner ikke får være med.
Nei det har jeg ikke. Akkuratt denne gangen klarer vi ikke trikse at han får vært med heller..Har du ringt å hørt? Jeg skal i uke 12 og på mld jeg fikk stod det også at partner ikke får være med, men da jeg snakket med dem på tlf fikk jeg beskjed om å se bort fra det for det var en standardmelding, og det gjaldt ikke ul
Å så kjipt! Virker som det er mye mer restriksjoner på sykehus i forhold til privat.Vi skal på tidlig ultralyd på st.olavs å der fikk ikke partner være med