Kan mannen være med på TUL?

Krølline

Flørter med forumet
Skal til TUL på privatklinikk om 10 dager. Tror dere mannen min kan bli med inn? På sykehusene er det jo veldig strengt. Er det samme regler privat, tro?

Jeg skal på TUL privat i uke 12 og der får mannen være med. Jeg ville ringt klinikken du skal på for å høre hvordan de gjør det der:happy: På meldingen jeg fikk stod det at ledsager måtte vente utenfor lokalet, men da jeg snakket med dem på tlf sa de at jeg bare skulle overse det som stod på meldingen da det ikke gjaldt UL:happy:

Jeg lurer på det samme. OUS sine nettsider er helt vanvittig kryptiske. Nå åpner de opp for mer besøk fra onsdag av, men jeg finner ingenting om ledsagere.

Jeg hadde med mannen i dag, på sykehuset på TUL. Han får også vær med når vi drar på privat ul. Vi bor i Nordland da, så er sikkert forskjellig fra plass til plass :)

Takk for svar, alle sammen. Dama i luka/tlf er av den litt bryske varianten. Så ringer ikke dit, hvis jeg ikke må:meh: Men siden dere andre har fått ha med mannen, tar jeg en tlf. Da er det i hvert fall ikke ett dumt spørsmål.

Jeg lurer på det samme. OUS sine nettsider er helt vanvittig kryptiske. Nå åpner de opp for mer besøk fra onsdag av, men jeg finner ingenting om ledsagere.
Jeg har vært på OUS ifm IVF, og der har det vært veldig strengt, desverre. Ingen har kommet inn uten avtale, har det virket som. Kan jo ha blitt mykt litt opp nå, men jeg vil anbefale deg å kontakte dem på forhånd.

Jeg har vært på OUS ifm IVF, og der har det vært veldig strengt, desverre. Ingen har kommet inn uten avtale, har det virket som. Kan jo ha blitt mykt litt opp nå, men jeg vil anbefale deg å kontakte dem på forhånd.
Vi er også IVF pasienter på Riksen. Men jeg ringer de noen dager før avtalen for å sjekke.

Jeg skal på tul neste uke å der stod det i mld at partner ikke får være med.

Kjipt! Da er det tydeligvis litt forskjellig praksis ute og går. Min mann er jo minst like spent som meg, og uansett om det er gode eller dårlige nyheter, vil jeg gjerne ha han med. Jeg får ringe klinikken.

Kjipt! Da er det tydeligvis litt forskjellig praksis ute og går. Min mann er jo minst like spent som meg, og uansett om det er gode eller dårlige nyheter, vil jeg gjerne ha han med. Jeg får ringe klinikken.
Ja det er sikkert det lureste (:

Har du ringt å hørt? Jeg skal i uke 12 og på mld jeg fikk stod det også at partner ikke får være med, men da jeg snakket med dem på tlf fikk jeg beskjed om å se bort fra det for det var en standardmelding, og det gjaldt ikke ul:happy:

Har du ringt å hørt? Jeg skal i uke 12 og på mld jeg fikk stod det også at partner ikke får være med, men da jeg snakket med dem på tlf fikk jeg beskjed om å se bort fra det for det var en standardmelding, og det gjaldt ikke ul:happy:
Nei det har jeg ikke. Akkuratt denne gangen klarer vi ikke trikse at han får vært med heller..

Jeg har sjekket opp nå, og mannen min får ikke lov å være med:( Dette er på privatklinikk. Det har vært en del smitte i området her, og ekstra tiltak lokalt, så det kan være årsaken.

Back
Topp