Prinsesse Blå
Forelsket i forumet
...ha sex selv om slimproppen har begynt å gå???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mamma2010!
Så sant som sies! Vi Må ha MASSE sex jenter ;) hihi[8D]
ORIGINAL: Marikii
ORIGINAL: lillebebis
Hehehe, ja vi har allerede startet :p Fra neste uke er planen hver dag hvis formen tilsier det ;p
Hihihi, jeg måtte le litt nå
Vi prøver så godt vi kan, men det er jammen ikke like enkelt lenger...
Hehehe, ja vi har allerede startet :p Fra neste uke er planen hver dag hvis formen tilsier det ;p
Jeg er veldig klar til å få han ut etter rundet uke 37, så da tar man i bruk litt hjelpemidler ;p Sambo klager ihvertfall ikke ;) Men skal innrømme at det blir litt "kjedelig" sex siden det bare er ei stilling som funker, men pyttsann ;p

ORIGINAL: Elle35
Jeg er veldig klar til å få han ut etter rundet uke 37, så da tar man i bruk litt hjelpemidler ;p Sambo klager ihvertfall ikke ;) Men skal innrømme at det blir litt "kjedelig" sex siden det bare er ei stilling som funker, men pyttsann ;p
Jeg må le altså. Det er jo en ganske morsom og pussig opplevelse å føle seg som en inseminasjons-ku!! hahahaha
HAHAHAHAHAHA Ler så jeg griner!
Men her også kjører vi på for å få fortgang i prosessen.... fniiis
Som du sier, Lillebebis, her må vi være kreative også! [;)]
ORIGINAL: Elle35
Jeg må le altså. Det er jo en ganske morsom og pussig opplevelse å føle seg som en inseminasjons-ku!! hahahaha
HAHAHAHAHAHA Ler så jeg griner!
Men her også kjører vi på for å få fortgang i prosessen.... fniiis
Som du sier, Lillebebis, her må vi være kreative også! [;)]
Syns den oppskrifta høres så tung ut! Tviler på at jeg greier å ligge på ryggen med føttene høyt oppe så lenge ;p
ORIGINAL: Heidi10
ORIGINAL: mamma2010!
Så sant som sies! Vi Må ha MASSE sex jenter ;) hihi[8D]
jeg prøver hver kveld jeg..[;)]
men samboer`n er ikke like ivri som meg..[8D]
ei veninde som fikk babyen sin for 2 dager siden.. hadde styrt fødsel.. rett etter sex..
så samboer`n ble nesten litt redd trur jeg..
som han sa " nå blir det ikke no mer på deg! vi skal ha en kontrolert, rolig fødsel!"
haha..