Kan man...

Prinsesse Blå

Forelsket i forumet
...ha sex selv om slimproppen har begynt å gå???

Ja, det tror jeg? Ikke hørt noe annet i hvertfall. Er jo mange som ikk vet at den evt har gått også.. Hmm... Noen som vet 100%?

håper da det.. for det har vi hatt [:)]

Ja det regner jeg med skal gå helt fint :) Som mamma2010! sier så er det jo flere som ikke merker at slimproppen går, og de har sikkert sex også ;p

Nå mot slutten er det jo bare positivt med sex og sæd for det skal hjelpe til på modningen ;)

Så sant som sies! Vi Må ha MASSE sex jenter ;) hihi[8D]

Hehehe, ja vi har allerede startet :p Fra neste uke er planen hver dag hvis formen tilsier det ;p

ORIGINAL: mamma2010!

jeg prøver hver kveld jeg..[;)]
men samboer`n er ikke like ivri som meg..[8D]
ei veninde som fikk babyen sin for 2 dager siden.. hadde styrt fødsel.. rett etter sex..
så samboer`n ble nesten litt redd trur jeg..
som han sa " nå blir det ikke no mer på deg! vi skal ha en kontrolert, rolig fødsel!"
haha..

ORIGINAL: lillebebis

Hehehe, ja vi har allerede startet :p Fra neste uke er planen hver dag hvis formen tilsier det ;p

Hihihi, jeg måtte le litt nå
Vi prøver så godt vi kan, men det er jammen ikke like enkelt lenger...

ORIGINAL: Marikii

Jeg er veldig klar til å få han ut etter rundet uke 37, så da tar man i bruk litt hjelpemidler ;p Sambo klager ihvertfall ikke ;) Men skal innrømme at det blir litt "kjedelig" sex siden det bare er ei stilling som funker, men pyttsann ;p

Jeg er veldig klar til å få han ut etter rundet uke 37, så da tar man i bruk litt hjelpemidler ;p Sambo klager ihvertfall ikke ;) Men skal innrømme at det blir litt "kjedelig" sex siden det bare er ei stilling som funker, men pyttsann ;p

Jeg må le altså. Det er jo en ganske morsom og pussig opplevelse å føle seg som en inseminasjons-ku!! hahahaha

HAHAHAHAHAHA Ler så jeg griner!

Men her også kjører vi på for å få fortgang i prosessen.... fniiis

Som du sier, Lillebebis, her må vi være kreative også! [;)]

ORIGINAL: Elle35

Jeg må le altså. Det er jo en ganske morsom og pussig opplevelse å føle seg som en inseminasjons-ku!! hahahaha

Hehe, ja sex er jo så naturlig som man kan få det, så ser ikke at det skal skade akkurat :p

ORIGINAL: Elle35

Jeg må bare lime inn hva jeg fant på nett - dette er Rikshsopitalets sex-oppskrift for i gangsettelse av fødselen:
Bare å printe jenter, og ta med inn på soverommet! [:D]

Samleie er kanskje ikke det som frister mest helt på tampen av svangerskapet... Men det er en god fødsels-igangsetter! Sæd inneholder prostaglandiner som virker modnende på livmormunnen, og orgasme gir livmorsammentrekninger som kan gå over i veer. Dette er rikshospitalets "oppskrift"

Dette virker ikke alltid, men gir den beste måten å starte fødselen på en naturlig måte.
Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen.
Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene.
Nå han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i ca 5 min., og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 min så livmorhalsen blir badet i sæd. Det er også viktig å stimulere brystvortene med hendene eller tungen, dette kan gi virkning også uten samleie. Ca 20 min med stimulering avbrutt av andre former for kjærtegn passer de fleste kvinner.
Etterpå: slapp av og døs gjerne litt. Selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormusklene, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere

Syns den oppskrifta høres så tung ut! Tviler på at jeg greier å ligge på ryggen med føttene høyt oppe så lenge ;p

Syns den oppskrifta høres så tung ut! Tviler på at jeg greier å ligge på ryggen med føttene høyt oppe så lenge ;p

jeg vet! Jeg bare så alt for meg, og lo godt! [:D]

ORIGINAL: Heidi10

ORIGINAL: mamma2010!

jeg prøver hver kveld jeg..[;)]
men samboer`n er ikke like ivri som meg..[8D]
ei veninde som fikk babyen sin for 2 dager siden.. hadde styrt fødsel.. rett etter sex..
så samboer`n ble nesten litt redd trur jeg..
som han sa " nå blir det ikke no mer på deg! vi skal ha en kontrolert, rolig fødsel!"
haha..

Signerer denne!
Sånn var det for meg da jeg skulle ha førstemann! En time etter sex, gikk vannet. Da hadde slimproppen gått et par dager tidligere og jeg viste at jeg haddde 1 cm åpning. Så sambo er litt "redd" for å ha sex nå [;)]

Ja, da er det bare å kjøre på da!!! [:)] he he

Hahahaha... :P Jeg har kopiert å skrevet ut "oppskriften" å lagt den på puta til sambo!! Lurer på hva han sier nåe han kommer hjem fra jobb [8D]

Nå måtte jeg le høyt her, og sambo kom med det geniale spørsmål; "Er du lei?"

Back
Topp