LilleKaisa
Glad i forumet
Alt man skal lure på, og jeg husker ikke fra forrige gang[;)] Er pottetett og skulle hatt noe som løser opp[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Smulen
Min lege sa at jeg ikke kunne bruke det, så her har det gått i saltvann siden juni...
ORIGINAL: FrøkenH
Jeg kjøpte otrivin barn i dag (kjøpte den for ville ha mindre dosering) og i pakningsvedlegget på den står det: "Brukes med forsiktighet av gravide. Unngå høye doser og hyppig bruk. Bruk av anbefalte doser medfører liten risiko for fosteret. Kan benyttes under graviditet".
Så den kan du ihvertfall bruke:)
ORIGINAL: Que
ORIGINAL: FrøkenH
Jeg kjøpte otrivin barn i dag (kjøpte den for ville ha mindre dosering) og i pakningsvedlegget på den står det: "Brukes med forsiktighet av gravide. Unngå høye doser og hyppig bruk. Bruk av anbefalte doser medfører liten risiko for fosteret. Kan benyttes under graviditet".
Så den kan du ihvertfall bruke:)
Takk, da skal jeg heller bruke den;) Også har jeg klart å begrense meg til bare en spray i hvert nesebor på kvelden før jeg sovner eller i løpet av natta da jeg ofte våkner av at jeg ikke klarer å puste med nesa[&:]
Uff[:(] Jeg vet jo at jeg burde slutte, men det er så sinnsykt vanskelig.. Får rett og slett ikke sove hvis det er antydning til tetthet i nesa.. Får helt angst for å ikke få puste, føles som om jeg vil kveles[&:] Takler ikke å puste med munnen, den blir jo så tørr[&:]