Kan man steke alt på varmluft?

Lykkeliky

Gift med forumet
Ser ut som undervarmen i stekeovnen vår har tatt kvelden. Vi har ikke penger til ny komfyr nå, så da lurer jeg på om man kan bruke varmluftfunksjonen på ALT? Tenker kjøtt, fisk, småkaker til jul osv.. Håper noen kan svare!

ja, jeg gjorde det med den komfyren pappa har for jeg ikke fikk til noe annet på den[8D]

Blir resultatet like bra da?

Syns maten blir mer sprø på varmluft. I hvertfall den som starter frosen.

Jeg bruker varmluft på alt, funker supert.[:)]
Luftige flotte sukkerbrød, sprø svor på ribba, osv osv....[:)]

Ja, jeg var veldig fornøyd med resultatet[:)]

Jeg svir kaker å slikt med varmluft jeg...
å pizzaen av og til hvis det er frosenpizza...da er den GODT stekt utenpå og kald inni....

Ja, du KAN vel, men jeg utdanner meg til lærer i ernæring, helse og miljø og vi lager mat hver mandag. Fått streng beskjed av læreren vår at vi ikke kan steike brød og kaker på varmluft - men aner ikke hva grunnen til det er. Er vel kanskje at de ikke blir like bra. Men pizza og sånn går helt fint [:)]

Ja, jeg steker alt på varmluft. Syns det smaker bedre, av en eller annen grunn.[:)]

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Ja, du KAN vel, men jeg utdanner meg til lærer i ernæring, helse og miljø og vi lager mat hver mandag. Fått streng beskjed av læreren vår at vi ikke kan steike brød og kaker på varmluft - men aner ikke hva grunnen til det er. Er vel kanskje at de ikke blir like bra. Men pizza og sånn går helt fint [:)]

det går fint å steke kaker på varmluft..

Back
Topp