Kan man starte fødselen selv?

Ikke i bruk

Forumet er livet
– De fleste slike myter og kjerringråd er det forsket lite på, og de er derfor lite dokumenterte. Som oftest er dette ”gode råd” fra folk som har prøvd ulike ting og tilfeldigvis født kort tid etterpå. Det er mye udokumenterte råd , og det meste har jeg ikke tro på, sier jordmor Grethe R. Teigen.

Les mer her

Selv spiste jeg mengder med fersk annanas, Fordi noen sa det kunne starte fødselen. Eneste som skjedde var at jeg ble veldig sår i munnen, og veldig lei ananas.
Funket noen at rådene for deg?
Eller kommer du til å prøve noen?

Prøvde sex opp til to ganger om dagen (stakkars mannen), men var nok helt tilfeldig at riene til slutt starta etter en runde :-P

Prøvde ingen tips sist, og ble satt igang 11 dager over.
Denne gangen skal jeg i hvert fall springe i trapper. ;) Enten settes fødselen igang da eller så dauer jeg...

Har ikke fulgt noen råd og tror heller ikke på dem.
Skulle settes igang før termin på minsten og da ble jeg anbefalt av ei jm å ta modningsakupunktur. Fantes ikke moden da jeg ble satt igang.

Prøvde ingen tips sist, og ble satt igang 11 dager over.
Denne gangen skal jeg i hvert fall springe i trapper. ;) Enten settes fødselen igang da eller så dauer jeg...
Jeg hadde nok kapitulert da;)

Nei har ikkje pröv noen för å få igang födseln . Tror ikkje på sånt e

Har ikke troen på disse kjerringrådene. Eneste som er bevist at hjelper er jo sex ( hvis man er moden), så kjører nok på der når det nærmer seg termin ;)

Med nr2 ble jeg strippet på termindato (fredag) siden jeg var litt moden.
Hadde sex på søndag kveld etter å ha mast litt på mannen :p rett etterpå kom jaggu meg rier som bare rakkern og 2,5 time etterpå var ungen ute!

Back
Topp