'kan man spise X som gravid?'

Sommermamma2022

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Augustbarna2024
Hva er det siste du googlet om man kan spise som gravid og kan man spise det? :angelic:

Jeg er sikkert ikke den eneste som ihvertfall en gang i uken googler om jeg kan spise noe, ofte fordi gravid hjernen gjør at jeg glemmer svaret :banghead:

Kanskje en fin inspirasjon til nye ting man har glemt ta man kan spise, kjekt med noe nytt etter måneder med den samme menyen på repeat :happy:
 
Armeriddere og jeg ble ikke klok på google :sorry: Er egget skikkelig kokt når man lager armeriddere? Noen som vet?
 
Eggene i Norge er såpass trygge at man kan spise de rå (bløtkokt osv), selv som gravid, i følge alle kilder jeg kommer over :)
Kan man? Det visste jeg ikke!!! Hurra, da skal gammel brød få seg en liten makeover og bli arme riddere i helgen :joyful:
 
Hmm, ikke så ofte. Jeg syns det er overraskende mye jeg kan spise egentlig, føler meg ikke spesielt begrenset. Savner salami og biff og sånn men.
Tror det siste jeg google var angående myke oster på pizza (innafor).
 
Jeg syns ikke den er så god. Jeg er kanskje litt kresen på salami, men savner den spekesmaken på den, den er vel kokt. Jeg prøvde! :p
Får aldri så lyst på rømmegrøt og spekeskinke (spekepølse) som i svangerskapene mine. Har tydd til å steke opp litt spekeskinke så jeg bare får en liten smak av det jeg har så lyst på :)
 
Får aldri så lyst på rømmegrøt og spekeskinke (spekepølse) som i svangerskapene mine. Har tydd til å steke opp litt spekeskinke så jeg bare får en liten smak av det jeg har så lyst på :)
Fikk veldig lyst på det nå, selvfølgelig!
 
Back
Topp