Sånn vanlig som er i smurte baguettter feks? Haster litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppskåret slik som trønderfår? Fremdeles nervøs for den skiva jeg spiste forrige uke...Ja, kokt skinke er varmebehandlet. Da er det bare viktig at den er fersk.
Det som står om kjøttpålegg, når det ikke er rått kjøtt, er:
Oppskåret vakuumpakket kjøttpålegg bør spises godt innenfor holdbarhetsdato (bakterier/parasitter).
Oppskåret slik som trønderfår? Fremdeles nervøs for den skiva jeg spiste forrige uke...![]()
Bare redd for det,med tanke på at jeg var på legevakta,s endt på ul osv, vært på to uk allerede, og skal på fredag for tredje. Dette pga magesmerter og ømhet.. Er som mageknip av og til... Men skulle ikke legene tenkt på det, og tatt blodprøve for listeria dersom det var mistanke/fare om det? Jeg skal på mandag ta nye blodprøver og har lyst til å høre om de kan ta for listeria også... Blir ordentlig nervøs av dette.. Og veldig irritert, da det stod på nett (tror det var barnimagen) hvor man kan sende inn spørsmål til jordmødre, og der fant jeg et angående trønderfår, hvorpå jordmora hadde svart at det går bra godt innenfor holdbarhetsdatoen.. HjelpJa, alt pålegg kan jo bli dårlig om det er gammelt, men fårepølse går jo også innunder rått kjøtt som vi ikke burde spise uansett, men alt er jo bra hos deg fortsatt! Ingen som ble syke, verken deg eller spireliten, så da gikk nok den ene brødskiven bra. <3
*Taster på app på mobilen*
Bare redd for det,med tanke på at jeg var på legevakta,s endt på ul osv, vært på to uk allerede, og skal på fredag for tredje. Dette pga magesmerter og ømhet.. Er som mageknip av og til... Men skulle ikke legene tenkt på det, og tatt blodprøve for listeria dersom det var mistanke/fare om det? Jeg skal på mandag ta nye blodprøver og har lyst til å høre om de kan ta for listeria også... Blir ordentlig nervøs av dette.. Og veldig irritert, da det stod på nett (tror det var barnimagen) hvor man kan sende inn spørsmål til jordmødre, og der fant jeg et angående trønderfår, hvorpå jordmora hadde svart at det går bra godt innenfor holdbarhetsdatoen.. Hjelphahaha vet at jeg (igjen) er hysterisk her nå altså
men alt er så nytt, og er så mye å lære å sette seg inn i.. Jeg googler omtrent alt like før jeg putter det i munnen. Så redd for å miste at mannen synes jeg er helt tullete
![]()