kan man spise pølser?

mener noen av pølsene er godkjente..sjekk innh av karbo og at ikke innh sukker så går det vel bra?

Spiste noe av det jeg , men husker jeg sjekket merkene...varierte veldig med innh av karbo..[;)]

ja det finne spølser du kan spise, men jeg husker ikke hvilke... tro allefall det var noe fra lidl...

Kjøttdeig og karbonadedeig kan du spise[:D]

ORIGINAL: Mammacili

Pølsepakkene (gilde, nordfjord osv) inneholder mellom 5-6karber pr.100g. En pølse er ca.50g, dvs ca.3 karber[;)]Dette er vanlige pølser..Dette gjelder både vanlige og kalkun/kyllingpølser(de er oftest tilsatt litt hvetemel..) Jeg har spist pølser i ny og ne jeg, med stekt champignon, løk, paprika e.l til. Har også hatt littegrann ketchup til, det er så lite at for meg betyr det ingenting på utslag eller ei;  eller dressing (Fader Martin-selges på Coop-butikker. Den er det bare 4.6 k pr 100g)
Du kan spise kjøttdeig av alle slag[:D][:D][:D]

PS! Her i Stavanger har vi en kjøtt/pølseforretning som selger alle slags pølser..de inneholder ikke karbohydrater[:D][:D]

Lidl har visst også noen pølser med få karber, men jeg har ikke prøvd dem!

5 gram pr 100 gram sto det på prior kylling og kalkunpølsene.. synes ikke det var så mye jeg

Back
Topp