Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det kan duSom tittelen sier: kan den snusen av gravide, eller ikke?
Er den kjøpt i Norge?![]()
Sverige!
Syns ikke den vanlige onicoen er så god, og så er den jo ikke slim. Men det er den på bildet.
Jeg brukte selv onico i noen uker før jeg sluttet fordi de gjorde meg kvalm! Etter neste graviditet skal jeg IKKE begynne å snuse igjen as! Er såååå lei snus, men klarer ikke å slutte uten en grunn.Åh.. jeg bor langt unna Sverige. Brukte vanlig onico sist, men slutta i uke 6, da ble jeg skikkelig uvel av den!
Jeg brukte selv onico i noen uker før jeg sluttet fordi de gjorde meg kvalm! Etter neste graviditet skal jeg IKKE begynne å snuse igjen as! Er såååå lei snus, men klarer ikke å slutte uten en grunn.

HahahaSamme her! Jeg var så dum at jeg begynte etter fødsel igjen, unnskyldte det med at jeg i nyfødt-tiden både skulle gjennom 3 eksamener OG levere bacheloroppgave, skikkelig dumt!Men nå MÅ jeg slutte! Snuser i smug for mannen min liksom
![]()

Jeg snusa også i smug for mannen etter at jeg starta. Ungen nekta pupp da hun var 10 mnd, så da prøvde jeg en snus på nyttårsaften. Da det gikk fint tok jeg en til og en til, og tilslutt var jeg avhengig igjen. HahahaJeg snusa også i smug for mannen etter at jeg starta. Ungen nekta pupp da hun var 10 mnd, så da prøvde jeg en snus på nyttårsaften. Da det gikk fint tok jeg en til og en til, og tilslutt var jeg avhengig igjen.
Huff og huff