kan man miste sjøl

jeg vet ikke:S men dytter for deg for vil også vite:) går å bekymer meg kjempe mye :S

Jeg trodde at hvis det var MA så kunne en miste uten å blø. Har ei venninne som gikk til legen i uke 14 og da hadde forsteret vært dødt i noen uker uten at hun visste noe.

man kan jo ha noe som heter MA missed abortion, så merker man det ikke fordi man ikke blør, om jeg ikke tar feil, men tror også der at man blør etter en stund

ORIGINAL: Pocha

Jeg trodde at hvis det var MA så kunne en miste uten å blø. Har ei venninne som gikk til legen i uke 14 og da hadde forsteret vært dødt i noen uker uten at hun visste noe.

off så trist....[:(]stakkars ho[:(]

huff. trist å høre.. dette lurte jeg også på, men nå angrer jeg for at jeg leste svarene... Men så kommer neste spørsmål, man mister vel graviditets syptomene?...

ORIGINAL: Turkisdilla

huff. trist å høre.. dette lurte jeg også på, men nå angrer jeg for at jeg leste svarene... Men så kommer neste spørsmål, man mister vel graviditets syptomene?...

tror ikke man trenger det..

jeg hadde sa i uke 11+5 for noen år siden, men da hadde embryoet vært dødt vertfall siden uke 9, kvalmen fortsatte for min del vertfall[&:]

ORIGINAL: Aprilmammaen

jeg hadde sa i uke 11+5 for noen år siden, men da hadde embryoet vært dødt vertfall siden uke 9, kvalmen fortsatte for min del vertfall[&:]

trist[:(]

håpe ej får komme te ul snart...
ej er så sikker på at det er noke gale[:(]

Jeg skal heldigvis til legen på torsdag.. Håper han foretar en ul da[:)] Har absolutt ingen symptomer ennå.. Er snart i uke 8! Gleder meg! Har hatt en SA før..

off likte ikke å lese svar nei:( føler selv at ting ikke er som det skal være men er jo kvalm og trøtt så vi får bare krysser fingrene:)

Det er ille, men gikk i klasse med ei som skulle på ordinær ul i uke 19, men fosteret hadde vært dødt si uke 13 eller noe.. Men magen vokste osv.. Husker ikke om hun var kvalm osv da.. Så det er ille! Sånn sett blir det deilig når vi kjenner spark og kan VITE at det er liv!

Sender en klem tinemor, ikke lett å lure sånn!! Men alt er sikkert bra, det MÅ vi bare tro, fram til vi VET[:)] Ellers blir jeg gal!![X(]

Kroppen kan jo tro at man er gravid selv om fosteret er dødt...
Jeg hadde MA i mai.. Da var jeg nesten 12 uker på vei, og da begynte jeg å blø.. Men fosteret hadde vært død siden uke 7-8... :(
Jeg visste det var noe galt! De fleste sier det.. At om det virkelig er gått galt, så har man en spesiell følelse... Jeg var ganske sikker ihvertfall :( Men fikk ikke ul før jeg sa jeg hadde blødd.. Så det er bare å stå på for å få ul :)

Jeg var hos lege i dag, og han prøvde å få meg inn på ul i dag også, men de hadde ikke ledig. så fikk time på onsdag, men kan ikke den timen, så må få ny..
Jeg har vært veldig sikker på at det gikk gale, men nå de siste dagene så har jeg troa på at det har gått bra allikevel.. Så håper på den siste følelsen :)

Jeg hadde en MA for noen år siden. Var på UL i uke 8 og alt så kjempe fint ut. Ved 1 jordmor kontroll i uke 16 fant hun ingen hjertelyd og sendte meg til sjekk på sykehuset. Da var det dødt, døde i uke 11[:(][:(][:(][:(] Har ei frisk å fantastisk lita tulle på 10 mnd nå da[:D]

ORIGINAL: mamma_til_to

ORIGINAL: Aprilmammaen

Da må jeg spørre om noe, hadde du vært på ul og sett hjerte da????

nej jeg hadde ikke sett hjerte slå. er jo betryggene om en får det da:)

Back
Topp