tinemor fra sula
Forumet er livet
om man ikkje blør?[8|]
lure fælt...er så redd for og miste[&o]
lure fælt...er så redd for og miste[&o]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Pocha
Jeg trodde at hvis det var MA så kunne en miste uten å blø. Har ei venninne som gikk til legen i uke 14 og da hadde forsteret vært dødt i noen uker uten at hun visste noe.
ORIGINAL: Turkisdilla
huff. trist å høre.. dette lurte jeg også på, men nå angrer jeg for at jeg leste svarene... Men så kommer neste spørsmål, man mister vel graviditets syptomene?...
ORIGINAL: Aprilmammaen
huff. trist å høre.. dette lurte jeg også på, men nå angrer jeg for at jeg leste svarene... Men så kommer neste spørsmål, man mister vel graviditets syptomene?...
tror ikke man trenger det..
jeg hadde sa i uke 11+5 for noen år siden, men da hadde embryoet vært dødt vertfall siden uke 9, kvalmen fortsatte for min del vertfall[&:]
ORIGINAL: mamma_til_to
ORIGINAL: Aprilmammaen
tror ikke man trenger det..
jeg hadde sa i uke 11+5 for noen år siden, men da hadde embryoet vært dødt vertfall siden uke 9, kvalmen fortsatte for min del vertfall[&:]
Da må jeg spørre om noe, hadde du vært på ul og sett hjerte da????