Kan man male "antikke" møbler?

SuperBerta

Glad i forumet
Jeg vurderer å kjøpe et bord på finn.no.. selgeren skriver at det er antikt, men skal bare ha 2000 for det.. Er det helt forferdelig å male det? Det er jo i original stand nå..

:)
 
Klart du kan male det! Jeg hadde nok vurdert det to ganger om det var arvegods som betydde noe for meg, men så lenge det ikke er noe møbler du har noe "forhold" til så hadde jeg lett svinga malekosten;) Har selv pussa opp og malet to gamle skjenker, 2 bord og 3 rokokkostoler:)
 
Jeg vurderer å kjøpe et bord på finn.no.. selgeren skriver at det er antikt, men skal bare ha 2000 for det.. Er det helt forferdelig å male det? Det er jo i original stand nå..

:)

Jeg tror ikke jeg hadde hatt samvittighet til å male et bord jeg hadde betalt to tusen for jeg, men om det er det du vil så klart det går - det er jo ikke noe som har noen betydning for deg eller noen du kjenner, ingen som blir fornærmet fordi arvegodset blir "ødelagt"
 
Hvis du har tenkt deg å selge det videre fordi det er en formue værd, bør du ikke male det. Men ellers er det fritt frem.
 
Jeg sunes jo det er dumt å betale såpass mye for et bord, og så male det.. det er jo fint som det er også, men ikke min stil.. Jeg føler jo også at jeg "ødelegger" det, for det er jo i god original stand.. er noe annet med et loppisfunn liksom..Tror jeg dropper det jeg.. ;)
 
Jeg sunes jo det er dumt å betale såpass mye for et bord, og så male det.. det er jo fint som det er også, men ikke min stil.. Jeg føler jo også at jeg "ødelegger" det, for det er jo i god original stand.. er noe annet med et loppisfunn liksom..Tror jeg dropper det jeg.. ;)
 
Jeg sunes jo det er dumt å betale såpass mye for et bord, og så male det.. det er jo fint som det er også, men ikke min stil.. Jeg føler jo også at jeg "ødelegger" det, for det er jo i god original stand.. er noe annet med et loppisfunn liksom..Tror jeg dropper det jeg.. ;)
 
Jeg sunes jo det er dumt å betale såpass mye for et bord, og så male det.. det er jo fint som det er også, men ikke min stil.. Jeg føler jo også at jeg "ødelegger" det, for det er jo i god original stand.. er noe annet med et loppisfunn liksom..Tror jeg dropper det jeg.. ;)
 
Det holder med 4 innlegg gjør det ikke?
 


SuperBerta skrev:
Det holder med 4 innlegg gjør det ikke?



jepp. nå har vi skjønt hva du mener. Men lurt å gjenta budskapet et par ganger. Ammetåken kan ligge tykt....
 


SuperBerta skrev:
Det holder med 4 innlegg gjør det ikke?



jepp. nå har vi skjønt hva du mener. Men lurt å gjenta budskapet et par ganger. Ammetåken kan ligge tykt....
 
Back
Topp