Kan man likestille...

FancyPants

Forumet er livet
En gutt på 21 og en jente på 28 som har et forhold med en jente på 21 og en gutt på 28 som har et forhold?

Eller er en av de "mindre feil" enn den andre?

Har hatt en diskusjon men en kamerat med sterke meninger her i kveld..

Ikke helt føler jeg....
Jeg føler det at der jenta er yngst har de størst sjanse for å klare seg, pga modenhet osv....
Yngre jenter er oftere modne enn det yngre gutter er....

Hvordan mener du likestille? Jeg ser for meg (helt uten å dømme men bare fra min erfaring av folk[8D]) at når gutten er 21 og jenten er 28 kan det oppstå en del problemer med guttens "modenhet". Altså -det er jo dokumenter at mannfolk blir voksne lenge etter oss kvinner og det viser seg ganske ofte i realiteten. Men så kan gutten igjen være en veldig "voksen" person og da danner det ingen problem. Eller hvis jenten er litt mer barnslig av seg[:)].

Det er den eneste måten jeg kan se at det KAN være en forskjell. Utover det blir det akkurat det samme.

ORIGINAL: FancyPants

En gutt på 21 og en jente på 28 som har et forhold med en jente på 21 og en gutt på 28 som har et forhold?

Men om du mener om det er like akseptert - så ABSOLUTT! Jeg kan ikke fordra at folk skal henge seg oppi aldersforskjeller hos par - spesielt i denne aldersgruppen!

Jeg vet egentlig ikke helt.. Han mener at om gutten er yngre så vil jenta garantert bli såret til slutt, mens jeg ikke er like sikker på at det er sånn det er. Jeg mener at det er flere faktorer som spiller inn enn bare alder.

Jeg vet egentlig ikke helt.. Han mener at om gutten er yngre så vil jenta garantert bli såret til slutt, mens jeg ikke er like sikker på at det er sånn det er. Jeg mener at det er flere faktorer som spiller inn enn bare alder.

Altså at han vil dumpe hun fordi hun er eldre?[8|] for en yngre en?[8|] det kan jo såklart like godt hende med to i samme alder som annet jo! Tror jeg ingenting på!

ORIGINAL: Tjukkaaa

Men om du mener om det er like akseptert - så ABSOLUTT! Jeg kan ikke fordra at folk skal henge seg oppi aldersforskjeller hos par - spesielt i denne aldersgruppen!

Jeg og tenker det.. Aldersforskjeller den ene eller andre vien når folk er i 20årene er ikke noe å henge seg opp i. Har et venne par hvor aldersforskjellen er "feil" vei, altså at dama er endel år eldre. Og de får pes for det hele tiden, enda de har vært sammen i fire år.

Back
Topp