Kan man leie noe instrument for å måle fukt eller finn mugg og dritt?

Teknisk etat/plan og utbygging på kommunen lånte meg en fuktmåler da jeg mistenkte fukt i den forrige leiligheta jeg bodde i [:)]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Teknisk etat/plan og utbygging på kommunen lånte meg en fuktmåler da jeg mistenkte fukt i den forrige leiligheta jeg bodde i [:)]

Gratis?![:-]

ORIGINAL: Gollemor

Japp, men nå skal det sies at mamma jobber der.. Hadde fått lånt uansett da, men kanskje ikke gratis..[8D]

ORIGINAL: Gollemor

Japp, men nå skal det sies at mamma jobber der.. Hadde fått lånt uansett da, men kanskje ikke gratis..[8D]

Hehe!

Ok. Får høre med dem!
Tusen takk for tips[:)]

Hvis du skal skjekke det for mugg tror jeg du må han en som kan det, for da må prøvene sendes til dyring og det tar noen dager før dere får svar.
Vi gjorde det der vi bodde før, tror vi betalte 4000kr for det, men det var absolutt verdt det, vi fant mugg og måtte rive soverommet (men heldigvis leide vi der så slapp å betale det selv) men er aboslutt ikke bra for små barn å gå i det. (han fyren kom rett før jeg fødte)
Vi fikk beskjed om at vi måtte vente med å flytte inn igjen før vi fikk svar på de nye prøvene igjen...

Back
Topp