kan man kreve, ang foreldresamtale

Bøllefrø*

Elsker forumet
at styrer skal være med??
nå har mini mye medisinering i bhg, samt at fysio har vært der ang slimmobilisering.

mini er jo stort sett som alle andre, men pga mye irritasjon og ubehag samt mye medisiner så trenger han å bli tatt på en litt annen måte enn "normale" barn.
Jeg føler at de voksene bare lar oppførsel hans "gå" og ikke gidder å ta tak i han.

Det vi har begynt med hjemme er at dersom det oppstår konflikter så avleder jeg han enten med lek, eller aktivitet.. dette har fungert fint og han er mye roligere nå enn tidligere.
(om han gjør noe stygt mot andre så blir det konsekvenser som at da blir det ingen tv titting eller så forsvinner en leke som han må selv rydde vekk)

Og ikke minst trenger han å bli sett og hørt som alle andre barn, men de dagene han har mye ubehag er det ekstra viktig!

Så er jeg er usikker ift bhg, det er kun ei som møter han om morgenen dersom hun er der når han kommer, ellers er det INGEN som tar han imot, jeg får heller ingen info når jeg henter. (de vet som regel ikke hvor han er)
Jeg har sagt ifra at jeg vil ha beskjed om medisinene hans er snart tomme, gjerne 2 dager i forkant så jeg rekker å hente ut mere på apoteket. Dette er kjempe viktige medisiner som han MÅ ha HVER dag!
så ringer de fra bhg i går og sier" saltvannet er tomt, hva gjør vi da?" (saltvann skal blandes sammen med mucomyst, før pulmicort) Jeg svarer at da kan de bare glemme det den gangen, men jeg har sagt ifra at jeg må vite det noen dager på forhånd sånn at jeg får hentet ut!!

er så mange småting som blir veldig irritasjon, pluss at mini sier at han vil ikke i bhg, han liker det ikke! det er hans egene ord... litt tull er det nok, men man må jo ta sånt på alvor også..

hva mener dere??

Selvfølgelig kan du be styrer være med[:)]

ORIGINAL: Bdancer

du kan be om at styrer er med ja!

men har du sagt i fra om at du er missfornøyd med disse tingene til pedleder tidligere eller blir det første gang på foreldremøte. hvis du ikke har sagt noe om det før, ville jeg nøyd meg med å ta det opp med bare pedleder først og så gått til styrer om det ikke ga resultater.

både jeg og petter har tatt det opp.. skjer ingenting...

For det første så synes jeg ikke dette er småting. Dette hadde gjort meg grensesløst fortvilet og frustrert!
Synes absolutt du skal be om at styrer skal være med. Da forstår dem at dette er noe dem bør skjerpe seg på, og det BØR de gjøre.

Lykke til, fortell hvordan det har gått!

ORIGINAL: kolibri

Selvfølgelig kan du be styrer være med[:)]

ORIGINAL: *Eternal*

For det første så synes jeg ikke dette er småting. Dette hadde gjort meg grensesløst fortvilet og frustrert!
Synes absolutt du skal be om at styrer skal være med. Da forstår dem at dette er noe dem bør skjerpe seg på, og det BØR de gjøre.

Lykke til, fortell hvordan det har gått!

Huff og huff...[&o]
Bare signerer Eternal her jeg....[&o]

skal be om det[:)], samtalene er i midten av november, ikke kommet opp noe dato enda..

Back
Topp