Kan man klippe av boobsa? :P

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Jeg har seriøst så vondt i brystene at jeg holder på å krepere. Spesielt på morran, da våkner jeg av smerter. Det er umulig å finne noe god liggestilling da. Jeg vet at man kan ha ømme brystknopper, men her er det hele brystene.

Det går dog litt bedre etter jeg har tisset på morran. Flere som har det så ille?

var øm i hele brystet med nr 1... :p nå med nr 2 kun i knoppene... og det bare iler i hele meg om noen er borti puppene litt uforsiktig... :/

Hos meg var det ekstremt og spesielt nipplene! Men det ga seg rundt 9+3 for min del :) Takk og lov! Føler med deg.

Du er ikke alene :-p hater å få klemmer for tiden. De er ømme og harde:-)
Tror jeg leste om en puppeklipper på ebay...hihi :-p

Har det helt likt! Off, går utover søvnkvaliteten det der. Og BH har jeg når droppet! De er for det første blitt for små, og hva er vitsen med dem nå egentlig? De holder seg jo oppe nå, er jo steinharde:P Bruker sportsbh på jobb da :) Bare ubehagelig å ha på seg BH nå.

Jeg også. Men i morges forsvant det helt og dermed alle mine graviditetssymptomer.. Da var jeg stressa da!! Nå er de ømme igjen og jeg hilser ømme pupper hjertelig velkommen, hehe

Mine er harde og ømme og. Hater klemmer og mannfolket digger puppene :p

Men jeg gruer meg mer til den dagen det er en liten en som skal henge etter dem :p

Har også sykt vonde pupper, hele brystet. Våkner på natta av at de er vonde! :p BH'ene ble kastet for leenge siden, nå går det kun i sports-bh. Viss noen klemmer eller noen kommer borti, da reagerer jeg nesten med å bli sinna :p Men jeg kjenner ingenting i niplene da.

Godt å se at det ikke er bare meg. De har vert så smertefulle at jeg har vert redd for at det har feilet puppene noe. Men da kan jeg roe meg ned på at det er helt normalt. Har nemlig ikke hatt det slik de 2 andre svangerskapene mine

Har akkurat samme.. Ganske ømme hele tiden. Men spesielt ille på morgenen :/ men har jo blitt større og fastere og magen vises ikke enda. Så føler meg ganske så struttende ;) men varer vel ikke lenge :p

Jeg har det helt likt! Våkner flere ganger om natta for det er så ubehagelig.

Back
Topp