Kan man klage på??

Beate1

Elsker forumet
hvordan min fødsel var og ikke har hatt ettersamtale etter hastesnitt... lyst på alle detaljer men jornalen min sier meg ikke noe.. bare en dags jornal som de skrev på meg

tenkte å snakke med legen om det.. kansje han kan skrive ett brev til sykehuset

Jeg fikk sammendrag av fødselen min da jeg dro hjem fra sykehuset, trodde alle fikk det?

nope, ikke her i gård... 
ORIGINAL: LineMerethe

Jeg fikk sammendrag av fødselen min da jeg dro hjem fra sykehuset, trodde alle fikk det?

ORIGINAL: Tyttebærra

Nei. Som oftest gir de det ut ved ønske om det.

Jeg spurte ikke om det, så regnet med det var vanlig. På de papirene står det hvor mange minutter pressrier jeg hadde, hvor mange minutter mellom hver cm osv..

skal man ikke ha både fødselssamtale og utreisesamtale da? [8|] Det er ihvertfall vanlig praksis her..

ja, det er vanlig her å men jormora som var på den natten hadde ikke tid når vi dro..[:@]
ORIGINAL: JeanetteR

skal man ikke ha både fødselssamtale og utreisesamtale da? [8|] Det er ihvertfall vanlig praksis her..

10 år skal de  står lagret

ORIGINAL: Holie

Jeg fikk ikke.. Angrer jo den dag i dag på at jeg ikke spurte om det og da..

Bare ring sykehuset så får du papirene! De har de lagra i maaaaaaaaaaaange år [;)]

ORIGINAL: Beate1

10 år skal de  står lagret

ORIGINAL: Holie

Jeg fikk ikke.. Angrer jo den dag i dag på at jeg ikke spurte om det og da..

Bare ring sykehuset så får du papirene! De har de lagra i maaaaaaaaaaaange år [;)]

Jeg måtte sende mail for og få fødejournalen min, pluss at jeg måtte betale 70kr tror jeg det var..

Back
Topp