Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for utfyllende svar! Dessverre så er ikke akkurat myk og smidig nå. Men mulig jeg ser om jeg får det til. Selvfølgelig med rene fingre. Skal jo prøve å få ut denne babyen med en dose sæd i kveld også. Så håper ikke det er så stor fare for infeksjon ved det ene eller andre.Er du myk og smidig kan du sjekke dette selv ja. Beste metoden er å sitte på huk, eller med ett ben oppå toalettet. Så må du lokaliere cervix, og deretter sjekke om den er myk/hard og om du får inn en finger. Mangen mener dette er unødvendig og forbinder det med stor risiko for infeksjon, jeg mener det at det er større fare ved feks samleie, enn dine egne RENE fingrer Men din JM har rett i at det ikke sier noe om hvor lenge det er igjen til fødsel, da de sjekket og jeg var moden og hadde 1 cm åpning på sykehuset i uke 33, og åpningen er blitt større nå etter innleggelsen, men jeg går her fortsatt uten at noe har skjedd