Kan man jogge eller ikke?

Spiramin

Forelsket i forumet
Spurte jordmor/gyn når jeg var på ul om jeg kunne jogge og løpe..men det sa hun jeg ikke kunne for da får jeg konstante trykk ned sånn som når man sitter i båt F.eks.... Meeen, hva tror dere?? Leser andre steder og her på babyverden at jogging og å holde seg aktiv når man er gravid er bare sunt.. Jeg vil joggeee..

Sent from my iPhone using BV Forum

Spurte jordmor/gyn når jeg var på ul om jeg kunne jogge og løpe..men det sa hun jeg ikke kunne for da får jeg konstante trykk ned sånn som når man sitter i båt F.eks.... Meeen, hva tror dere?? Leser andre steder og her på babyverden at jogging og å holde seg aktiv når man er gravid er bare sunt.. Jeg vil joggeee..

Hæ?? Hørtes rart ut!

Tror det skal være greit å ut å jogge så fremt du er frisk og rask og føler at du ikke overgår deg selv:-)

Tror det skal være greit å ut å jogge så fremt du er frisk og rask og føler at du ikke overgår deg selv:-)

Jeg jogget senest i dag :)

Da blir det jogging :D står jo overalt på nettet at det er bare sunt :) får ikke lov av samboern å løpe ute nå da i tilfelle jeg skulle skli og falle -.- så da blir det den kjedelige mølla.. Men bedre enn ikke no :)

tror du fint kan jogge i vei,. se på denne fotballfrua som nå har blitt mamma, hun trena seinest ... hva var det? 3-4 dager før fødselen!

tren å kos deg du!

Jeg skal også jogge! Har ikke vært i form til å trene, men fra nå starter det:) gleder meg til å svette. :)

Jeg trener og jogger, bare positivt å være i bevegelse. Så lenge man har normalt svangerskap skal det bare være sunt. Kjenn etter hva som er bra for deg, og stopp når det evt føles ubehagelig.

Sitte i en båt? Er det farlig for oss gravide å være i båt? Jeg er ute å fisker, var det forrige gang også...
Nei jogg du:) sunt å trene, og har du formen til det vær så god:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Legen min sa at det var fint å jogge. Jeg var ganske opptatt av styrketrening og det var også greit så lenge man ikke måtte ta i så mye at man må dra skikkelig fra magen, dvs mange reps med litt lettere vekter er ok.

Jogga idag jeg og! Går heilt fint...en ska bare ikke trene hardere enn før man ble gravid. Så lenge det ikke er ubehagelig e det bare Sundt ;-) Godt me ekstra energi te fødselen! Går på spinning og svømming og,go å grei trening som gravid!

Back
Topp