Kan man ha vanlig sex nå? Påvirker ikke livmorstappen?

Desemberspire20

Ønske om en liten spire ❤️
Jeg får litt noia når samboeren ønsker sex, er litt tilbaketrukken siden eg ikke vil noe skal skje inni der. Spesielt rett for livmorstappen grunnet den er skjør nå :) Hva tenker dere? Har dere sex som normalt? :)

Nej här blir det inget alls :p han får vänta tills det gått några fler veckor :D
Därför jag grur mig till ultraljud på måndag ..då det troligtvis blir invändig. Så dörren till himlen är dessvärre stängd :p

Jeg får litt noia når samboeren ønsker sex, er litt tilbaketrukken siden eg ikke vil noe skal skje inni der. Spesielt rett for livmorstappen grunnet den er skjør nå :) Hva tenker dere? Har dere sex som normalt? :)
Litt Noia her også, men alle sier att det går helt fint og det ikke skal være noe problem, så vi har sex som normalt :) er jo bare til å ta det litt med ro og være litt mer forsiktig om man er redd for att noe skal skje evt

Last edited:
Her et porten stengt noen uker. :joyful:
Men man kan jo gjøre andre ting som ikke inkluderer penetrering :smiley-ashamed008

Litt Nokia her også, men alle sier att det går helt fint og det ikke skal være noe problem, så vi har sex som normalt :-) er jo bare til å ta det litt med ro og være litt mer forsiktig om man er redd for att noe skal skje evt
Nokia? :D

Har sex som normalt her. Har hatt laber lyst mens jeg ammet, så sambo er fornøyd nå. :p

Vi unngikk sex akkuratt rundt 3+3 til 4+2, men etter det normal sex. Samme sist svangerskap også. Livmortappem lukker seg kjapt, og sex er helt trygt :-)
Prøv dere frem ;-)

Her har vi sex akkurat som før, ikke like mye, men vi trenger den nærheten, og det er ikke noe farlig med den i magen.

Nej här blir det inget alls :p han får vänta tills det gått några fler veckor :D
Därför jag grur mig till ultraljud på måndag ..då det troligtvis blir invändig. Så dörren till himlen är dessvärre stängd :p
Litt Noia her også, men alle sier att det går helt fint og det ikke skal være noe problem, så vi har sex som normalt :) er jo bare til å ta det litt med ro og være litt mer forsiktig om man er redd for att noe skal skje evt
Ingen sex her foreløpig :p Begynte å blød etter sex og fekk panikk :p Stakkars man!
Her et porten stengt noen uker. :joyful:
Men man kan jo gjøre andre ting som ikke inkluderer penetrering :smiley-ashamed008
Har sex som normalt her. Har hatt laber lyst mens jeg ammet, så sambo er fornøyd nå. :p
Klart man kan det :) Her er alt som vanlig. Like lyst som ellers ;)
Vi unngikk sex akkuratt rundt 3+3 til 4+2, men etter det normal sex. Samme sist svangerskap også. Livmortappem lukker seg kjapt, og sex er helt trygt :)
Prøv dere frem ;-)
Her har vi sex akkurat som før, ikke like mye, men vi trenger den nærheten, og det er ikke noe farlig med den i magen.

Forstår det er både og ute å går! :) er vell litt etter hva enn føler selv. Vi hadde sex idag morres og følte jeg holdt litt tilbake hele tiden. Så får helle tilby annet som en av dere sa så får jeg se hvor lenge han klarer å vente. Jeg har ikke totalt forbud men vil ikke overdrive heller :p:angelic: sikkert lettere å ikke være så redd om noen uker. Trossalt min 4 graviditet, men forhåpentligvis det første barnet som klarer seg så da vil jeg unngå det jeg er litt usikker på :)

Takk for gode tilbakemeldinger :D dere er gode!!

Så lenge det ikke er noe som tilsier annet, kan man ha sex så mye man vil :) men her er det stengt minst til uke 12! Har hatt så mange aborter tidligere og har en meget sensitiv livmortapp, så tørr ikke.

Så lenge det ikke er noe som tilsier annet, kan man ha sex så mye man vil :) men her er det stengt minst til uke 12! Har hatt så mange aborter tidligere og har en meget sensitiv livmortapp, så tørr ikke.
Forståelig det :) selv har jeg mistet 3 ganger så jeg er heller ikke så gira på mye kos :)

Back
Topp