Kan man ha svart kjole i et bryllup??

~StRaToS~

Forumet er livet
Mamma sa hun hadde en svart kjole som passet min mage så
jeg slipper å bruke penger på ny kjole jeg sannsynligvis
ikke kan bruke om igjen.
Så kan man eller blir det rart...??

nei, betyr ikke noe det lenger, så bare ha svart du. Pynt opp med noe annet i friske farger..sko, sjal, smykke, veske osv[;)]

ORIGINAL: Mamma24*

nei, betyr ikke noe det lenger. Pynt opp med noe annet i friske farger..sko, sjal, smykke, veske osv[;)]

det er noen regler som sier at man ikke skal ha hvitt og svart i bryllup.. hvitt for å ikke ta glansen fra bruden og sort for at det er sorgens farge...., men jeg har selv gått i sorg i flere bryllup.. så hvis det ikke se SÅ stivt, går det helt sikker fint[:)]

hvilken fargen kan man ha på sko og smykker (veske?) når
kjolen er svart??
Trenger tips...

nei, betyr ikke noe det lenger. Pynt opp med noe annet i friske farger..sko, sjal, smykke, veske osv[;)]

Klart du kan! Jeg hadde svart kjole og bluse da jeg var forlover for venninna mi.

Søren som jeg hater store eventer!
Har så mye å tenke på da...
Hjernen min har ikke så stor tenke kapasitet[:-]

Min mening; når du er 36 uker på vei kan du ha på deg hva som helst og brudeparet bør være overlykkelige for at du stiller i det hele tatt [;)]

går helt fint med svart kjole i bryllup.

Jeg syns du kan[:)] Kan som de andre sier, friske opp med litt andre farger i tilbehøret[:)] 
Jeg skal ha svart og hvit kjole på meg i bryllup i morgen[:)] Og jeg ser ikke ut som en brud,eller en i sorg[8D]Jeg har hekla lilla blomster til å ha i håret, og sjal da, så det frisker opp en del[:)]

ORIGINAL: ~Kine~

enig her..så lenge du pynter opp med friske detaljer, så syns jeg ikke det spiller noen rolle[:)]bare ikke bli overivrig med fargedetaljene[:)]

SIGNERER DENNE

Hmmm...ja eller fersken farge...[:)]
ORIGINAL: neflonde og prinsen

hva med babyrosa?? for å myke opp litt?

Jeg hadde det når en tidligere venninne av meg giftet seg[:)] Greti nok det[:)]

ORIGINAL: ~StRaToS~

hvilken fargen kan man ha på sko og smykker (veske?) når
kjolen er svart??
Trenger tips...

svart går jo til nesten alt, så da er det jo bare å velge det du vil..rosa, hvit, rød..alt[:)] 

jeg brukte svart i bryllupet til bror til samboern

Ja eller du kan ha gull sko og gull smykke. Sort kjole syns jeg du helt klart kan ha altså[:D]

Fint hvis du har svart kjole..å ha sko, veske evt sjal i samme farge[:)]

Veit om ei som gifta seg i svart brudekjole jeg, svart slør og mørkeblå blomster i buketten, så jeg tenker nok at det går fint og bruke svart kjole i bryllup.

ORIGINAL: neflonde og prinsen

hva med babyrosa?? for å myke opp litt?

Back
Topp