Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei lurar på om man kan har eggløsning 2 ganger i syklus? Enligt eggløsningskalkulator hade jag eggløsning 16/5 og nå har en konstig kænnsla i n-del av magen i 2 dager. Hva skjer?? Eller kan det vare noe annet??
tror du det??? Hoppas eg har skrivit rætt. førstår ikkje mye på denna siden :-(
ja får væl hoppas det. Ka tid kan man tidligast ta graviditetstest? vet du noet om det?
såg det tidligare att på bebyverden så står det att ett graviditetstes kan slå positiv ut om 4 dager. Så då innebærer det att eg kan ta test om 4 dager. Eg hoppas verkligen de e positiv. Da jag ønsker ett nytt babyliv. Og en nu start i familjen....
Uff dagarna går veldige tregt nær man gå å ræknat på dom. 3 dager igjen
Nei vet du ka?? Imorgen tar eg en test. RFSU sin graviditetstest. Står det på pakken att du kan till og med testa den 1 uke før ikm.. å jag har ju inte så Många dagar igjen till ikm. Ska testa eg. Klarer ikkje vænta. Har ju haft så vont idag og. Precis som mensmerter i n- del av magen. næstan sånn att jag inte får sova pga eg vett om testen imorgen.Fått hoppas det klaffer før er og denna gang.
graviditets Blev tatt idag. Positivt svar 3 +. Får hoppas det klaffer før er og denna gang.
Gratulerer så mye med positiv test Ja, jeg håper jeg får det samme på lørdag/søndag når jeg planlegger å teste meg
Gratulerer så mye med positiv test Ja, jeg håper jeg får det samme på lørdag/søndag når jeg planlegger å teste meg [/quo. Hei takk vet ikkje helt enda hur eg ska reagera. alla tankar går runt. Hoppas positiv før deg og
Jeg venter i spenning på din test Lineeey! Jeg kan først teste tidligst helga om to uker. Tok eggløsningstest denne uken og den ble positiv på lørdag. Da har jeg vel eggløsning enten i dag eller i går... spennende!