Kan man ha bihulebetennelse UTEN å ...

x1xMaritParit

Glad i forumet
være tett i nesa/forkjølet? Har så vondt i venstre øyet/øyebrynet/øyehulen, fikk det tidlig i dag.. Gjør spesielt vondt når jeg bøyer meg fremover, så det kvier jeg meg veldig for...
Har prøvd å søke litt på nettet, men ble ikke så klok av det...
Hvis noen tror det er kreft eller svulst, så trenger dere ikke å svare.
Det er bare "enten-eller bihulebetennelse".. [;)][:D]
På forhånd takk :)

Ja man KAN, men det er lite sannsynlig..

ORIGINAL: AnneEmilie

jeg har vært plaget med bihulene siden jeg ble gravid, fordi de blir hovne og tette under svangerskapet [:'(]

nå vet ikke jeg om du er gravid men? det kan oppstå uten forkjølelse ja, men det er ikke så vanlig [:)]

Takk for svar :)
Jeg er ikke gravid. Hadde du da mye smerter rundt/i øyet ?

ORIGINAL: MarcElia

Ok, jeg er one of a kind, så kanskje jeg er "heldig"...
Jeg er kanskje ØRLITEgranne snufsete i nesa...

Det er nok helt sikkert kreftsvulst, og jeg syns du burde kontakte legevakten med en eneste gang!
Hvorfor spør du oss liksom??? [8D]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Det er nok helt sikkert kreftsvulst, og jeg syns du burde kontakte legevakten med en eneste gang!

Fordi jeg blir litt engstelig når jeg plutselig får dundresmerte i øyet... derfor trengte jeg ikke "Onkelen min hadde kreftsvulst, og den ble oppdaget for seint, så du burde kjøre jæskli fort på legevakta"-historier...
Men, takk for oppløftende svar :)
Nesten som et "Synes ikke ungen din var sååå søt akkurat" når du legger ut skrytebilder [;)][8D]

ORIGINAL: MaritParit

Fordi jeg blir litt engstelig når jeg plutselig får dundresmerte i øyet... derfor trengte jeg ikke "Onkelen min hadde kreftsvulst, og den ble oppdaget for seint, så du burde kjøre jæskli fort på legevakta"-historier...
Nesten som et "Synes ikke ungen din var sååå søt akkurat" når du legger ut skrytebilder [;)][8D]

Legg ut et skrytebilde så skal jeg være den første til å knuse idyllen [8D][8D][8D]

He he, jeg føler meg litt slem i dag.

Men sånn egentlig så tror jeg broren min hadde ganske kronisk bihulebetennelse, men jeg kan ikke huske at han var tett i nesa eller forkjøla.
Men han fikk beskjed om å ikke drikke cola og kaffe, for det kunne gjøre det verre...

Var det bedre svar? [;)]

Legg ut et skrytebilde så skal jeg være den første til å knuse idyllen [8D][8D][8D]

He he, jeg føler meg litt slem i dag.

Men sånn egentlig så tror jeg broren min hadde ganske kronisk bihulebetennelse, men jeg kan ikke huske at han var tett i nesa eller forkjøla.
Men han fikk beskjed om å ikke drikke cola og kaffe, for det kunne gjøre det verre...

Var det bedre svar? [;)]

Ja, det var bedre! Ja, jeg drikker glatt en kanne alene, så hvis kaffe forverrer - så kjøper jeg den.
Er det ikke bedre i morgen, så kan jeg alltids ringe en ORDENTLIG lege ([8D]) - pleier vanligvis ikke spørre her, fordi jeg skjønner jo at andre (like lite som meg selv) kan stille en diagnose...
Men takk for svar endog :):)
Men, ellers så er jeg svært mottakelig for shit og svada - er da fremdeles MaritParit oppi "all elendigheta"... [8D]

Menneh.. Det KAN også være tannverk faktisk.. [:)]

Jøss, uten å ha vondt i munnen?
Håper ikke det er noe med tennene, da løper pengene litt for fort....

Jeg kan signere tannverken også faktisk...

Har du ibux, så ta to og se hva som skjer! (om du er sånn som tar piller da).

Men hold deg unna kaffe og alt med koffein, og drikk masse vann. Kanskje ligge høyere med hodet enn du pleier?

det har jeg "ofte" jeg... og typen og bruker å ha det... er det ikke bare en type hauverk da??[:D] speisielt vondt når en trykke på øyelokket liksom..

ORIGINAL: nobody

det har jeg "ofte" jeg... og typen og bruker å ha det... er det ikke bare en type hauverk da??[:D] speisielt vondt når en trykke på øyelokket liksom..

jo, det kan godt være det altså. Er periodevis plaget med migrene, så er "vant" med huepine, men den arter seg ganske annerledes... Men, there`s always a first time... Takk for svar!

Jeg kan signere tannverken også faktisk...

Har du ibux, så ta to og se hva som skjer! (om du er sånn som tar piller da).

Men hold deg unna kaffe og alt med koffein, og drikk masse vann. Kanskje ligge høyere med hodet enn du pleier?

Ja, jeg kan godt ta et par piller, jeg. Men svelger dem ikke med whisky, liksom... Er ikke heeelt der på pillene.
Takk takk :)

Jeg er ofte plaget med bihulebetennelse, får vondt i hodet, øyne, nese, kinnbena, pannen ører og tenner,
dritvondt å bøye seg og er noe inni hampen vondt å nappe øyebrynene[&:] 

Jeg anbefaler deg å skylle nesen med saltvann ofte, og bruke nesespray.[:)]

ORIGINAL: Bamboo

Jeg er ofte plaget med bihulebetennelse, får vondt i hodet, øyne, nese, kinnbena, pannen ører og tenner,

Takk for svar og tips :):)
Ja, er så øm på øyebrynet... Kjennes ut som om jeg har blitt slått til (noe jeg ikke VET hvordan kjennes ut da...men)
Skal kjøpe nesespray i morgen.. :)

ORIGINAL: Suppadura

Ja!!

Jeg gikk lenge og holdt på å dø, for skjønte ikke hva det var...
Det var både bihuler OG tannverk!
Artig å "løse" det ene og fortsatt ha det jævlig....

Huff, det hørtes kjipern ut...
Takk for svar !
Spennende å se hvordan det er i morgen... Håper det forsvinner fort... Blææ

Ja, er så øm på øyebrynet... Kjennes ut som om jeg har blitt slått til (noe jeg ikke VET hvordan kjennes ut da...men)

Høres ut som bihuletrøbbel ja, dunk lett med en finger over øyebrynene og under øynene på kinnbenet
-hvis det gjør vondt er det nok begynnelsen på noe skit..

God bedring[:)]

Høres ut som bihuletrøbbel ja, dunk lett med en finger over øyebrynene og under øynene på kinnbenet
-hvis det gjør vondt er det nok begynnelsen på noe skit..

God bedring[:)]

Kjente det godt, ja...
Men,- for å se positivt på det, så er det jo gøy å oppleve noe nytt... [8D]
Takk takk, håper jeg kan snyte det ut og bort..

ORIGINAL: ~marthemor~

ein ting som hjelp å d e å vaske fingra før du peller deg i nesa da slippe du kaktuser og bariuser vettø[8D][:D]

Jeg pleier jo å sutte på dem både litt før og etter da.. Det burde jo være godt nok...

Back
Topp