Noen som har prøvd seg på sengekos etter fødsel? Kan man ha seg før de 6 første ukene har gått?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du ikke ble klipt, og minimalt sydd er du såpass grodd nå at du MÅÅÅ ikke, men som sagt ville jeg gjort det også pga komforten. Det glir jo lettere med kondomVar infeksjonsfaren etc jeg tenkte på, så man MÅÅÅÅ bruke kondom !?? (Liker ikke )
Om du ikke ble klipt, og minimalt sydd er du såpass grodd nå at du MÅÅÅ ikke, men som sagt ville jeg gjort det også pga komforten. Det glir jo lettere med kondom![]()
Ja, jeg tenkte mest på komforten. Er ikke godt med dårlig gli på sår hudDet er ikke pga de utvendige "sårene" som gjør at man må bruke kondom pga nfeksjonsfare, men livmoren som er "åpen". Om du skjønner.
Det går fint å kjøre på før de 6 ukene, men da bruke kondom pga infeksjonsfaren.
Ja, jeg tenkte mest på komforten. Er ikke godt med dårlig gli på sår hud
Haha, glem mitt forrige innlegg. Blir gyn.time hos Volvat på meg i dag, klippet ble revet opp under den hete akten... Søren klype, håper det er enkelt å fikse og at det blir bra![]()
Auch, det hørtes ikke godt ut!!! Håper de fikser d m engang å det ikke blir noe mere!! Lykke til!Haha, glem mitt forrige innlegg. Blir gyn.time hos Volvat på meg i dag, klippet ble revet opp under den hete akten... Søren klype, håper det er enkelt å fikse og at det blir bra![]()
Au! Håper det enkelt og smertefritt å fikse det!Haha, glem mitt forrige innlegg. Blir gyn.time hos Volvat på meg i dag, klippet ble revet opp under den hete akten... Søren klype, håper det er enkelt å fikse og at det blir bra![]()