• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Kan man gi for mye malt?

FancyPants

Forumet er livet
Jeg har hatt malt i annenhver flaske til nå, ca en teskje. i tillegg fikk han litt sviskesaft. Men Bendik sin bajs ligner jo på leiremasken jeg bruker i ansiktet, både i farge og konsistens![&:]
Sååå.. Jeg har begynt med malt i hver flaske.
Kan han få for mye malt? er det bedre å bruke noe annet? i så tilfelle hva?
(syns den malten er så ekkel, jeg. Blir kvalm av lukten!)

Jøøøss, hard i magen? kanskje jeg har gitt for mye?

Åssen gjør du det med sviskemos da? og hvor mye pr dag?

ORIGINAL: Teddy81

Tror jeg har lest at de kan bli kvalme av for mye, men vet ikke om det er "farlig"...
Lukter den leiremaske også eller?? [8D] Kanskje det er leiremaske?? (dårlig forsøk på å være morsom..)

Hadde det enda luktet leiremaske, så![8D]
B tror faktisk det er maske tror jeg.. Iallfall planta han foten i bajsen her om dagen, og tok foten i munnen ([&:]) og rundt i ansiktet etterpå.. Najs..[:'(]

ORIGINAL: Daimsjokkis

ORIGINAL: fairy

Jøøøss, hard i magen? kanskje jeg har gitt for mye?

Åssen gjør du det med sviskemos da? og hvor mye pr dag?

Jeg pleier å gi 3-4 ts med mos pr dag[:)]Men du må sikkert prøve deg fram!

Ok! så jeg skal ikke blande set i mme eller noe sånt altså.. Jeg får prøve og se..
Skjønner forresten godt at lillen din kastet opp! hadde jeg og gjort hvis jeg hadde måttet spise malt..

HS her sa at man ikke burde gi mer enn en teskje malt pr dag! Hun mente også at svisker kunne fungere bedre.
Her har vi sviskesaft melka...ca en teskje og litt sviskemos i grøten....men ikke hver gang, ser litt ann hvordan avføringa er! Men Mary driter hver dag dag![:)]

Jo men hun er skikkelig god på det altså, tar skikkelig i og når det kommer høres det i hele huset....hehehe....så at hun driter, ja det er helt sikkert samma hvor brytalt det høres ut....hehehahahahahe....[:D][:D]

Hvis man ikke skal gi mer enn en teskje så er det nok malten som gjør at han er så hard i magen.. Jeg har gitt han endel malt nettopp for å unngå at han skulle bli hard i magen, dum som jeg er!

Bendik kasta opp masse i natt! Alt han hadde spist tror jeg. Spruten sto rett i bh'en min som lå på gulvet ved siden av senga. Fylte opp hele cupen, hehe![8D]

Hvis man ikke skal gi mer enn en teskje så er det nok malten som gjør at han er så hard i magen.. Jeg har gitt han endel malt nettopp for å unngå at han skulle bli hard i magen, dum som jeg er!

jeg gav julian en teskje malt i hver eneste flaske jeg, og han bæsja som bare det!!! da snakker vi ca 8 bæsjebleier om dagen!!! og det var IKKE hardt!

og helsesøster sa ikke noe på det i det hele tatt, bare sa at han nok kunne bli sår av å bæsje så mye så om det er mulig er det bare å trappe ned. det gjorde vi, og nå bruker vi ikke malt i det hele tatt. og det funker også fint. han bæsjer hvertfall en gang om dagen, kanskje 2-3 ganger.

Jeg har hatt malt i annenhver flaske til nå, ca en teskje. i tillegg fikk han litt sviskesaft. Men Bendik sin bajs ligner jo på leiremasken jeg bruker i ansiktet, både i farge og konsistens![&:]
Sååå.. Jeg har begynt med malt i hver flaske.
Kan han få for mye malt? er det bedre å bruke noe annet? i så tilfelle hva?
(syns den malten er så ekkel, jeg. Blir kvalm av lukten!)

Spurte HS om malt sist gang jeg var der. Ho sa at de som gav MME skulle tilsette ca en teskje malt i løpet av ett helt døgn. (fordelt på alle måltidene) Var visst ikke bra med mye malt...men hvorfor eller sann...det vet jeg ikke. Var det ho sa til meg iallefall [8|]

Vi ga L malt før men sluttet med det da han gulpet sykt mye av det, nå får han sviskesaft i flaska eller jeg blander det i grøten 1-2 gang for dagen eller så får han sviskemos med ts 3 ganger om dagen ca..

Tar en halv teskje malt om morgnen og en halv om kvelden, for her og har vi fått beskjed om ikke mer en en teskje om dagen. Barnelegen så helst at vi slutta, for så lenge ho ikke var hard var det ingen vits[8|] Men tørr liksom ikke slutte

Jeg bruker cirka en halv til en hel teskje malt i løpet av et døgn har litt i mme hver gang. Men hun gulper kjempe masse i det siste men vet ikke om det er malten eller fordi vi har vært ute  og reist

Back
Topp