avokado- og bananmos??
hva med kyllingkjøttdeig og spagetti? og kylling og poteter??
alt er most og blanda sammen (barnemat)
hva med kyllingkjøttdeig og spagetti? og kylling og poteter??
alt er most og blanda sammen (barnemat)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: merete_80
Hva fryser du det i?
ORIGINAL: Siljepus
Det går så fint så å fryse :)
Men bare et tips.. ser du bruker kyllingkjøttdeig.. Det er sikkert supert det, men du burde sjekke at det ikke er så mye salt i det, kan være det i kjøttdeig, og det skal man jo helst unngå det første leveåret pga nyrene ikke tåler det så bra..
Vi fikk tips av helsesøstra om å bruke karbonadedeig, hun mente det var best, og i tillegg brukte vi kjøttdeig uten vann og salt.. litt dyrere, men det får bare være :)
Dette vet du kanskje og har tenkt på allerede.. så ikke meningen å være belærende.. men måtte bare si det.. :)
Så flink du er å lage mat selv, forresten!! :)
ORIGINAL: *jordbærpiken*
ORIGINAL: Siljepus
Det går så fint så å fryse :)
Men bare et tips.. ser du bruker kyllingkjøttdeig.. Det er sikkert supert det, men du burde sjekke at det ikke er så mye salt i det, kan være det i kjøttdeig, og det skal man jo helst unngå det første leveåret pga nyrene ikke tåler det så bra..
Vi fikk tips av helsesøstra om å bruke karbonadedeig, hun mente det var best, og i tillegg brukte vi kjøttdeig uten vann og salt.. litt dyrere, men det får bare være :)
Dette vet du kanskje og har tenkt på allerede.. så ikke meningen å være belærende.. men måtte bare si det.. :)
Så flink du er å lage mat selv, forresten!! :)
har tenkt på det, men takk for innspill uansett..[:D] trodde jeg hadde sjekka det, men dumme meg sjekka på en kyllingfiletpakke i stede for en med kyllingkjøttdeig oppdaga jeg nå...!![:D] lurte på å heller bruke den kjøttdeigen uten vann og salt, men tenkte kanskje oksekjøtt var litt hardt for magen..