Kan man fortsatt bli medlem i skjult tråd?

Familielykke

Betatt av forumet
Hei,

Jeg var stort sett i Juli gruppa, men havnet til slutt her i juni. Er det aktivitet på skjult gruppe og hva er kravene? Ser at det å finne igjen/ søke etter mengden innlegg i en gruppe er borte etter oppdateringen :bored:
 
Jeg har ikke peiling... fyller kravene selv men vet ikke hvordan jeg blir med i skjult gruppa
 
Eg trur mange er i feriemodus om dagen, så det er litt lite aktivitet. Det er i alle fall tilfelle for meg... Håper det tar seg opp att etter ferien.
 
Takk, da vet jeg ting står litt stille både her og der. Regnet litt med at skjult ikke var så aktivt når det stod veldig stille på åpen, enig i at det kanskje er feriemodus på folk! Håper det tar seg litt opp, morsomt å høre litt om andres erfaring og hverdag med baby :joyful:
 
Her er det nok ikke så mye feriemodus, men bare det å tilpasse seg livet med en liten en. Utviklingstrinn, økedøgn :sour:
Dette er vår første og mannen jobber mer enn 100% i juli pga overgang til ny jobb, så er mye alene med han og prioriterer ikke forumet når vi har litt nedetid :Heartred
 
Back
Topp