Kan man farge en vogn?

Buffeluremamma

Forumet er livet
Jajo.
Har funnet en Phil og Theds søskenvogn på salg til bare 2300 kr, men den er rooooosa.
Jeg hater rosa, haha.
Vil ikke trille rundt på den, men prisen var jo så sinnsykt bra.
Såeh, kan man gjøre noe med fargen på en vogn? hehe

Aaaaaner ikkje, men følger litt med, siden eg har en grønn simovogn eg vil ha annen farge på ;)

ser liksom for meg at man kanskje kan bruke tekstilfarge og klatte på med svamp jeg, også spyle av eller noe? hehe
Men om det gå er jo en annen sak :P

Kan trekket tas av og vaskes?
Da kan det jo hende at det går =)

Buffeluremamma skrev:
ser liksom for meg at man kanskje kan bruke tekstilfarge og klatte på med svamp jeg, også spyle av eller noe? hehe
Men om det gå er jo en annen sak :P

Husker jeg leste at noen hadde farget en falmet kalesje med tekstilfarge når jeg tenker meg om. Så mulig det går, men om en hel vogn blir pent er en annen sak, hehe.

spraymaling????

heh heh... nei aner ikke jeg altså.

så du får se på dette som en dytt :p

Om jeg på en eller annen måte hadde klart å farge den, så hadde jeg bekymret meg for om jeg hadde gjort en så god jobb at fargestoffer og giftstoffer ikke smittet av på babyen. Men så har jeg mange rare tanker og da

Skulle jo tro at dersom man kan ta alle trekk på vognen og vaske i maskin så skulle det vel gå an å farge vognen. Men er ikke sikker da.

Jeg tror ikke det går selv om trekket går an å ta av.. Dette fordi stoffet i slike vogner ofte er "kunstige", ikke mye bomull i kalesjen på en vogn liksom - og om det er det er den behandlet med MYE kjemikalier for å forhindre avfarging... Kunstige stoffer tar ikke farge så lett som f.eks bomull, så jeg ville ikke brukt penger på en vogn jeg ikke likte fargen på og satset på å kunne farge den.. Tror det blir en masse penger i dass gitt...

Back
Topp