Kan man få hjelp i helgene?

Lillefrø2017

Blir kjent med forumet
Jeg hadde en utskrapning etter ma(?) i september. Er gravid igjen, rundt uke 8. Men føler noe ikke er riktig nå, føler meg syk, har vondt i magen (ikke den standard vondten som man har når ting vokser eller man har luft i magen). Har kommet litt rosa utflod i dag. Vet at man kan vente å se, men når man har gått en gang før med et dødt embryo i magen i 1,5 mnd å gledet seg, så ønsker man ikke å måtte igjennom det samme igjen vis det er det som skjer.

Noen som vet om jeg kan få hjelp i helga? Jeg orker rett å slett ikke dette en gang til.

Hei,

Trodde jeg hadde svart deg, jeg.

Ta kontakt med legevakten og hør. Vet at en venninne gjorde det for et par år siden og ble sendt til sykehus.

Hei,

Trodde jeg hadde svart deg, jeg.

Ta kontakt med legevakten og hør. Vet at en venninne gjorde det for et par år siden og ble sendt til sykehus.

Det har du! Å tusen takk for det :) jeg postet det i et termin forum og i forumet for oss som har mistet før 12 uker :) er ny på forumet, så har ikke helt forstått hvordan ting funker ennå :)

Det har du! Å tusen takk for det :) jeg postet det i et termin forum og i forumet for oss som har mistet før 12 uker :) er ny på forumet, så har ikke helt forstått hvordan ting funker ennå :)
Ah... Går i surr her og havner ofte på steder hvor jeg ikke hører hjemme:-/

Huff det er ikke noe særlig å gå å bekymre seg :( du kan jo ta kontakt med legevakt da, de er jo pliktig til å ta inn alle :) og bekymrede gravide skal jo taes på alvor. Krysser fingrene for deg og håper at dette ikke er noe farlig :) Det er jo mange som blør uten at det er noe som har skjedd :/

Ser du har fått svar allerede, men slenger meg på og anbefaler deg å kontakte legevakta. Jeg sitter der nå og de er veldig hyggelige :)

Jeg vet ikke. Sluttet å blø/den rosa utfloden gikk bort, men syns symptomene mine forsvinner dag for dag. Å nå våknet jeg nettopp av en rar følelse, så gikk på do. Å da var det mye lyse brun/brun utflod. Så jeg blir ikke klok.

Tenkte å ta en tur på legevakta i ettermiddag. Tusen takk som spør ♡

Lykke til!

Legevakta henviste til gyn pol i dag Kl 9, å der fikk vi rett å lett se en sunn å frisk liten baby som hadde fulgt vekstkurven som den skulle :) var 8+6 i dag. Fikk også beskjed om å være litt forsiktig med sex da vi så sammenheng mellom blødningene og sex :) så hun mente dette kom til å gå kjempe fint, og at jeg bare burde være gla plagene var blitt mindre :)

Legevakta henviste til gyn pol i dag Kl 9, å der fikk vi rett å lett se en sunn å frisk liten baby som hadde fulgt vekstkurven som den skulle :) var 8+6 i dag. Fikk også beskjed om å være litt forsiktig med sex da vi så sammenheng mellom blødningene og sex :) så hun mente dette kom til å gå kjempe fint, og at jeg bare burde være gla plagene var blitt mindre :)

Så bra:)) nå kan du bare nyte graviditeten videre;)

Så deilig! Nyt mindre plager og prøv å kose deg videre med graviditeten :happy:

Back
Topp