Kan man få blødning av Cerazette minipille?

Lille Mollå

Forelsket i forumet
Jeg lurer på om noen av dere har eller har hørt at man kan få blødning av minipillen Cerazette?

Jeg hadde nettopp litt blod på papiret etter jeg var på do, lurer\håper bare det er bivirkning av Cerazette!

Jepp, det kan du. Veldig vanlig med småblødninger helt i begynnelsen. Bør prøve de i ca. 3 mnd. da skal småblødningene være over for det meste. Men er det for plagsomt/ille ville jeg heller tatt en prat med legen igjen. Jeg fikk skikkelig stor blødning av de, så de slutta jeg på.

Hei!
Sniker litt fra desember. Jeg fikk blødning dagen etter jeg begynnte, og hadde mensen i godt over en uke. Fikk beskjed om at det var veldig normalt[;)]

Jeg har også fått lit rosa slim på papiret og har spist et halvt brett...

Jeg har brukt de i ca 2 uker, og har hatt blødning i 1 uke nå... [:@]

Jeg kjenner fler som blødde veldig lenge i oppstarten (ene i over en mnd)... Men så har også flesteparten sluppet unna med mensen også.. Jeg blødde ca 2 uker da jeg startet, og hadde ikke mensen på de årene jeg gikk på den (før jeg ble gravid)[:)]

ORIGINAL: tamlin77

Hei!
Sniker litt fra desember. Jeg fikk blødning dagen etter jeg begynnte, og hadde mensen i godt over en uke. Fikk beskjed om at det var veldig normalt[;)]

samme her.. [:)] men jeg har uansett alltid hatt utflod, så om den er litt rød eller hvit gjør meg ikke noe... [8D]

Kan man gå på cerazette UTEN å blø vil jeg si.. Blødde i 2 mnd jeg(ikke sånn veldig mye hver dag da) før jeg sluttet. er nå 2 år siden jeg prøvde de. Her er det pillefritt frem til jeg er ferdig med å amme.

Jeg blødde og blødde og blødde og blødde (ja, u skjønner)...
Så ja, det er mulig vil jeg si [:D]

hehe, før jeg begynte så var det jo så mange som sa at de blødde non stop... men jeg ville likevel prøve, for jeg kjenner jo også folk som er veldig fornøyd. Så det er jo dumt å la være å prøve, synes jeg for min del.

Så nå har jeg jo tatt de i noen uker og har vel blødd litt over en uke nå... så får vi nå se.. har kjøpt enn sånn 3-packning på apoteket så de kommer jeg uansett til å bruke opp. så kan jeg heller bytte igjen etterpå.

Jeg fikk jo disse fordi jeg fortsatt ammet når jeg var hos legen... men nå ammer jeg jo ikke lenger, så jeg kunne tenkt meg å bytte til vanlig p pille igjen... trives så godt med mercilon p pille jeg [:)]

ORIGINAL: Nuppeliten

Kan man begynne på de uten å ha fått mensen først?

ja, etter en fødsel trenger du ikke vente til du får mensen.. du må vente i noen uker (husker ikke om det var 6 uker?) men så kan du begynne på de.

Jeg begynte på de for ca 3 uker siden og har ikke blødd noe. Når jeg var på 6-ukers kontroll hos legen sa hun at "ting" vill trekke seg enda mer sammen i underlivet når jeg fikk tilbake mensen. Men om jeg ikke får mensen mens jeg går på de (som jeg skjønner at noen ikke får...) blir det aldri helt normalt der nede da eller...?? Kjenner jo fortsatt at det ikke er like stramt som tidligere [:@].

Hmmm[8|]!

Back
Topp