kan man dusje bade barn

tafas

Elsker forumet
som har vannkopper ,eller blir det bare verre og fort smittet på kroppen?

Jeg dusjet begge mine da de hadde vannkopper, pudret masse potetmel på vannkoppene etterpå slik at det ble helt tørt [:)]

ORIGINAL: Habib Galbi

hva mener du med fort smittet på kroppen? h*n har jo det allerede.
men Ja, du kan bade h*n:) pass på at håndklær og annet barnet bruker ikke brukes av andre.

fordi dt er den væsken som gjør at den kan smitte resten  av kroppen/andre..tenker hvis de blemmene skulle sprekkes under badingen[8|]

ORIGINAL: tafas

men Ja, du kan bade h*n:) pass på at håndklær og annet barnet bruker ikke brukes av andre.

fordi dt er den væsken som gjør at den kan smitte resten  av kroppen/andre..tenker hvis de blemmene skulle sprekkes under badingen[8|]

det er brennkopper som smitter på egen kropp. Og de kan man ha lenge. Vannkopper har man kun en ukes tid eller noe. Alle "koppene" bryter ut samtidig (i løpet av to tre dager) for deretter å tørke inn.

ORIGINAL: jenny77

ORIGINAL: tafas

det er brennkopper som smitter på egen kropp. Og de kan man ha lenge. Vannkopper har man kun en ukes tid eller noe. Alle "koppene" bryter ut samtidig (i løpet av to tre dager) for deretter å tørke inn.

hmm, i dag er det den 3 dag, vil det si at han ikke får nye eller mulig at det dukker opp flere? han har fått lite kopper sammenlignet m det jeg kjenner til..ser idag at det har kommet nye[&o]

Back
Topp