Kan man bytte varer...

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
... kjøpt på apoteket? [8|]

Skulle ha en krem, men de hadde ikke, så ble anbefalt en annen istedet.
Da jeg kom hjem så jeg at det var en bitteliten krukke, og den var ikke akkurat billig heller...

Så lurer på om jeg kan dra til samme apotek kjede et annet sted og bytte i den jeg egentlig ville ha?
Forseglingen er ikke brutt.

Vi kjøpte feil krem for en tid tilbake, men kunne ikke bytte den fordi de ikke kunne ha noen garanti for at temperaturen hadde vært riktig.....[:-] For vi hadde jo både stekt den og kokt den før vi skulle bytte den, ikke sant! [8|] Men prøv, så finner du ut. [:)]

ORIGINAL: Mirus

Vi kjøpte feil krem for en tid tilbake, men kunne ikke bytte den fordi de ikke kunne ha noen garanti for at temperaturen hadde vært riktig.....[:-] For vi hadde jo både stekt den og kokt den før vi skulle bytte den, ikke sant! [8|] Men prøv, så finner du ut. [:)]

Tuller du??? Hjelp! [&:]

Jeg tror det kommer ann på hvem som står bak disken... det føler jeg hvertfall[&:] Men det er lov og prøve[;)]

du kan itte kreve å få bytte , så fremt kjeden itte har dette osm en service til kunden...
da står det nok på lappen din hvis du har bytterett...

men uansett-det er bare å spørre..........værste du kan få er ett nei.......

tror ikke det går an og bruke noe som skal brukes på huden som kremer e.l pga bakterier

ORIGINAL: Miss Nobody

tror ikke det går an og bruke noe som skal brukes på huden som kremer e.l pga bakterier

Den er forseglet!!!!!!!!!
Og jeg har ikke brutt forseglingen!!!

da kan du vel bytte da!!!!!![;)]

ORIGINAL: junimam

jeg fikk ikke bytta på apotek.. hadde kvittering og pakken var fortsatt forseglet..

Uff, kanskje jeg må belage meg på denne dyre kremen da. ja ja. håper den virker

ORIGINAL: Nikki!

prøv. har du kvittering så ser de jo når den er kjøpt.

Ja, det kan jo ikke skade å prøve.
Kjøpt idag.
Hadde jeg sett oppi den der, hadde jeg nok ikke kjøpt den.
Har liksom ikke råd til sånne dyre kremer egentlig... [:-]
Og den var liten... 40 ml...

Back
Topp