kan man bytte dyne, KID

Aravis

Elsker forumet
Jeg kjøpte en dyne til guttungen hos Kid på onsdag.
Der hadde de ikke Høye dyne, noe jeg gjerne ville ha. Fikk beskjed om at dundynen deres var like god som Høye sin, og dumme meg trodde på dama!

Det er den verste drittdyna jeg noen gang har sett! Stiv, knitrete (lager lyd når man tar på den) så jeg vil gjerne bytte den og få pengene. Samme med puta jeg kjøpte til han, den detter isammen med en gang. Drittopplegg!

Har jo brukt dynen siden onsdag.. Det er det som er greia. Kan jeg få byttet den igjen alikevel tro? Kosta ikke så mange kronene, og jeg kommer jo til å kjøpe Høye uansett. Men greit å få tilbake pengene hvis man kan. [:)]

vet ikke med kid, men de fleste dyne butikker har det sånn at om de er pakka inn i plast kan du bytte de samme dagen.

Har hørt på en Kid butikk at det ikke er lov å bytte dyner selv om det er samme dagen...
Var nemlig en dame foran megi kassa som hadde handla en dyne et par timer før og hadde ombestemt seg.. men fikk ikke bytta eller levert tilbake... Var noen egne regler

ORIGINAL: Trude Ellerei

Da jeg jobbet i KID, var det ikke lov å bytte dyne/puter, selv om de var ubrukte. Det pga strenge hygienekrav.
Kundene skal vite at dynene og putene de kjøper, er ubrukt.
Hvis man må bytte, må butikken sende den tilbake til levrandøren, for de har ikke lov å selge den videre.

Beklager, men tror ikke de reglene har endret seg på de årene siden jeg jobbet der.

Takk for godt svar! [:)] nei, jeg kan jo skjønne at det er sånn. Men da får jeg bare kjøpe Høye, og ha denne som ekstradyne. [:)]

ORIGINAL: Caya

Ville du ha kjøpt en brukt dyne?

Dyner og puter byttes ikke pga hygiene. Det gjelder alle.[;)]

takk og lov for det....ikke pokker om jeg ville ha kjøpt brukt dyne/pute til hverken barna eller mig og bf

En ting er at butikken normalt sett ikke bytter, men jeg syns du skal gå inn og klage over dårlig produkt og at det finner du deg ikke i, for du har blitt villedet av ekspeditørene der. Og de er ikke tjent med ufornøyde kunder.

De har jo ikke med å selge produkter som ikke holder en viss standard heller mener jeg.

Syns du skal gå og klage!! Så får butikken heller sende dynen tilbake til leverandøren da eller hva de velger å gjøre.

Back
Topp