Kan man bruke dette som navn?

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
W

Waxi

Guest
Emilo

Altså som mellomnavn. Eller blir det for sært? Jeg synes det er bedre enn disse "Emilian og Milian", for de minner for mye om Emilie.

Som f.eks Fredrik Emilo. (Det var bare et eksempel)

Hva syns du?

Finnes vel mange særere navn enn det tenker jeg...
Jeg er ingen fan av to navn, men å bruke det, det går fint.

Jeg ville ikke brukt det fordi jeg ikke synes det var så veldig fint, men jeg ville ikke tenkt "idiot, det er ikke et ekte navn" hvis noen andre het det [:)]

ORIGINAL: Molly80

Finnes vel mange særere navn enn det tenker jeg...
Jeg er ingen fan av to navn, men å bruke det, det går fint.

Takk for svar[:)]

Ja det går helt fint det.
Men jeg tror jeg hadde valgt emilio isteden for emilo. [:)]

Var ikke så verst, men føler at det mangler noe [8D]
Hadde heller valgt Emilio, men da blir det likt Emilie igjen hvis du ikke ville ha det.

Synes det var altfor sært... [&:] Da er Milo bedre. Men kjære vene, folk har da allverdens av hjemmesnekra navn for tiden.

Ja, jeg syns man kan bruke det. men _jeg_ føler det mangler en i.. Men sært, det er det ikke:)

må bli Emilio i såfall...

Takk for svar![:)] Jeg ser fler av dere synes det manglet noe, en i i navnet. Emilio. Men da synes jeg det blir litt mer tungvidt å si.? hmm..

Emilio er latino og med mindre det er mye latinske impulser i Molde så ville jeg unngått det. Emilo er vaskemiddel med en E foran. Konklusjonen min må bli: nei. Emil, da? 

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Emilio er latino og med mindre de latinske impulsene er påtagelige i Molde så ville jeg unngått det. Emilo er vaskemiddel med en E foran. Konklusjonen min må bli: nei. Emil, da? 

Med Emil blir det som regel "Fredrick Emil" , ikke "Fredrick Emiiil" , derfor er det ikke noe å lure på dersom vi legger til en O på slutten[8D][8|]

ORIGINAL: trekløver`n

Emilio er latino og med mindre de latinske impulsene er påtagelige i Molde så ville jeg unngått det. Emilo er vaskemiddel med en E foran. Konklusjonen min må bli: nei. Emil, da? 

Med Emil blir det som regel "Fredrick Emil" , ikke "Fredrick Emiiil" , derfor er det ikke noe å lure på dersom vi legger til en O på slutten[8D][8|]

Det kommer faktisk helt ann på hvor i landet man er fra vil jeg tro.

Tulla mi har Sofie som mellomnavn. Min mors familie sier ikke SOfie, men Såffie... Spiller egentlig ingen rolle hvordan de uttaler det syns jeg da.

I tilfeller hvor Emil er mellomnavn så har jeg aldri hørt trykket bli lagt på E'en - alltid på i'en. Uansett litt snodig å slenge på en O for å unngå at navnet skal uttales feil. Tror jeg bare ville valgt et annet navn da.

I tilfeller hvor Emil er mellomnavn så har jeg aldri hørt trykket bli lagt på E'en - alltid på i'en. Uansett litt snodig å slenge på en O for å unngå at navnet skal uttales feil. Tror jeg bare ville valgt et annet navn da.

Sånn er det hvertfall ikke her [:-] EEEmil er standard her jeg bor..[:)]

Vurderer det jo selvfølgelig fordi jeg har litt sansen for det også da.. Er ikke sånn at "Uff, det blir jo egentlig ikke sååå fint med en O på slutten, men da slipper hvertfall folk å legge trykk på E`en." Jeg synes faktisk at Emilo er finere enn Emil[:)]

I dag kan man jo bruke nesten alt som navn. Bare å finne på noe selv det, som Emilo i mine ører er.

Om det er fint kommer jo an på smaken det!!

ORIGINAL: Babyfacepsycho

ORIGINAL: Babyfacepsycho

signere denne
å eg e heller ikke noe glad i 2 navn

Back
Topp