Kan man bruke denne?

lykkeligsommamma93

Forelsket i forumet
Er i uke 5. Har mistet helt lysten og gjør også vondt under samleie.
Går det bra å bruke denne salven når man er gravid??
7f853fe893096468042aa0ad92437935
c2edec936d28c3d2897d6f15a9ef96fb

Jeg vet ikke om salven kan brukes. Spør der du kjøpte den. :)

Ellers tenker jeg jo at om du ikke har lyst så trenger du ikke. Det skal ikke gjøre vondt. Kanskje dere kan gjøre andre ting? ;)

Det står at den har en varighet på 12 mnd etter at du åpnet den ihvertfall.
Men IKKE smør den på han. Må ikke inn i deg. Kjøp glidekrem på kondomeriet hvis du absolutt vil ha sex. Jeg hadde heller avstått til det kommer tilbake naturlig. Er vel ikke noe hyggelig å ha sex med en som ikke vil vel??? Det er jo ting du kan hjelpe han med uten at du må delta selv...:)

Det står at den har en varighet på 12 mnd etter at du åpnet den ihvertfall.
Men IKKE smør den på han. Må ikke inn i deg. Kjøp glidekrem på kondomeriet hvis du absolutt vil ha sex. Jeg hadde heller avstått til det kommer tilbake naturlig. Er vel ikke noe hyggelig å ha sex med en som ikke vil vel??? Det er jo ting du kan hjelpe han med uten at du må delta selv...:)
Ops den kremen er for såre slimhinner. Fordi jeg har vondt under sex så er det sikkert det for jeg har sjekket meg før jeg ble gravid med alt mulig. Så kremen er ikke til å bruke når man har sex men at jeg smører den ellers..

Ops den kremen er for såre slimhinner. Fordi jeg har vondt under sex så er det sikkert det for jeg har sjekket meg før jeg ble gravid med alt mulig. Så kremen er ikke til å bruke når man har sex men at jeg smører den ellers..
Åja! Hahaha:)) Misforsto litt jeg da:D

Back
Topp